به همت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان اجرا می شود:

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران سلامت در خوزستان

رزمایش بزرگ جهادگران سلامت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با حضور تیم های طرح شهید دکتر رهنمون به طور همزمان در ۳۰ کانون و شهرستان در 25 شهریور ماه برگزار می شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۲۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷

به گزارش سرویس  بسیج جامعه پزشکی کشور خبرگزاری بسیج،  ستوانیکم پاسدار سجاد بهمئی جانشین بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر خدمات رسانی و محرومیت زدایی در مناطق محروم و همچنین رزمایش بزرگ سپاهیان محمد رسوالله ۲ گفت: رزمایش بزرگ جهادگران سلامت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان خوزستان با حضور تیم های طرح شهید دکتر رهنمون به طور همزمان در ۳۰ کانون و شهرستان برگزار می گردد.


وی در ادامه افزود: این رزمایش در تاریخ ۲۵ شهریورماه با حضور اعضای تیم های پزشکی درمانی، بهداشتی، آموزش، مشاوره و پیشگیری در منلطق محروم حاشیه شهرها به طور همزمان از ساعت ۷ صبح آغاز می گردد.
در این رزمایش باتوجه به فرآخوانی که اجام گردید نزدیک به ۸۰۰ نفر از نیروهای تخصصی بسیج جامعه پزشکی استان در تخصص های داخلی‌..عمومی .بهداشت..اطفال.دندانپزشکی . زنان.بهداشت..و...حضور دارند..
لازم به ذکر می باشد که مقدمه این رزمایش در روز چهارشنبه با حضور ۵ تیم پزشکی بهداشتی و درمانی بسیج جامعه پزشکی با همکاری کانونهای بسیج جامعه پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان ، بیمارستان امیرالمومنین ع، بیمارستان حضرت امام ره و بهداشت شرق اهواز در منطقه منبع آب اهواز در مسجد سیدالشهدا شروع می گردد. و خدمات درمانی و بهداشتی به مردم محروم این مناطق ارائه می گردد.

برگزاری رزمایش بزرگ جهادگران سلامت در خوزستان

ارسال نظرات