خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) گفت: دانشجویان وقتی در این کار خداپسندانه شرکت می کنند قدر نعمت های درون شهر را بهتر دانسته و این امر در تربیت مدیران آینده نقش به سزایی دارد.
کد خبر: ۹۰۵۵۹۰۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، اردوهای جهادی خواهران دانشجویان دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) در مناطق محروم طارم با همت بسیج دانشجویی و با حضور جمعی از دانشجویان درقالب فرهنگی،آموزشی وتربیتی در شهریور ماه برگزار شد.
فتحی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بین الملل امام خمینی(ره) درگفتگو باخبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین گفت: یکی از اهداف این اردوها آشنایی دانشجویان با مناطق محروم بوده چرا که این افراد مدیران آینده کشور هستند و وقتی در این مناطق حضور پیدا می کنند مدیریت های آینده بودجه ها را به سمت عدالت بیشتر و بهتر سوق خواهند داد.
وی اضافه کرد: دانشجویان وقتی در این کار خداپسندانه شرکت می کنند قدر نعمت های درون شهر را بهتر دانسته و این امر در تربیت مدیران آینده نقش به سزایی دارد.
مسئول بسیج دانشجویی خواهران دانشگاه بین الملل امام خمینی (ره) در آخر به تعدادی ازکارهای فرهنگی ،آموزشی وتربیتی صورت گرفته در مناطق محروم طارم اشاره کردند:برگزاری کلاس های آموزش (اموزش احکام. آموزش قرآن. کلاس قصه گویی برای کودکان. آموزش کیک پزی. آموزش نمددوزی)، تشکیل دو گروه سرود برای دانش آموزان دختر و دانش آموزان پسر، برگزاری افتتاحیه (دعوت حضوری اهالی روستا)، برگزاری جشن عید غدیر، غبارروبی مسجد به کمک اهالی روستا و آماده سازی مسجد برای محرم، برگزاری کلاس های مشاوره خانواده، دیوارنویسی و نقاشی روی دیوار در مدرسه محمد ده و مدرسه روستای اردک، برگزاری نمایشگاه کتاب و برپایی مکان مطالعه در محل نمایشگاه و برپایی نمازجماعت در مسجد روستای اردک اهم فعالیت های صورت گرفته می باشد.
9001/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها