خبرهای داغ:
فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی سردار مرتضوی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این طرح بیان داشت : طرح ولایت برنامه ای بسیارمهم وضروری است .
کد خبر: ۹۰۵۵۸۹۳
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج ؛ فرماندهی سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی سردار مرتضوی ضمن تشکر از برگزار کنندگان این طرح بیان داشت : طرح ولایت برنامه ای بسیارمهم وضروری است .

وی با اشاره به اینکه درچهلمین سال عمر انقلاب اسلامی علی رغم همه ی دسیسه های دشمن امروز انقلاب اسلامی ما درشرایط بسیارپرافتخار ودرعین حال در نقطه ی اقتدار قرار دارد.

وی ادامه داد :همه ی برنامه دشمنان این بود که انقلاب اسلامی یا نابود شود یا منحرف یا قطع شود ولی امروز به فضل الهی  انقلاب اسلامی ما در شرایطی است که در همه ی زمینه های جهانی ومنطقه ای تاثیرگذار است .

سردار مرتضوی اظهار داشت : در چهلمین سال انقلاب اسلامی کشور ما دارای قدرت بازدارندگی شده به این معناکه هم توان بازدارندگی کسب کرده وهم توان به کارگیری این قدرت را  بدست آورده است .

این مقاوم مسئول گفت :وقتی ما قدرت وتکیه گاهمان مردم  است وقتی ما می بینیم نسل سوم انقلاب اسلامی ما در حدی است که می تواند در موضوع شهادت در عرصه های مختلف پا به میدان بگذارد وقتی مادر شرایطی به سر می بریم که نظام اسلامی وکشور اسلامی مرزهایمان  در کیلومترها دورتر از مرزهای جغرافیایی تعیین می کنیم  پس  باید روز به روز این موارد را مورد باز خوانی مجدد قرار دهیم تا علت و قرار گرفتن در این جایگاه های مشخص بشود.

سردار مرتضوی در پاسخ به این سوال گفت : ولایت فقیه است که باعث بدست آوردن و رسیدن ما به این قدرت است .

فرمانده سپاه استان ادامه داد : اگر مسایل اقتصادی کشور دچار مشکل هستیم ناشی از ضعف  دولتمردان ما در شناخت ولایت است.

وی خاطر نشان کرد :شما باید فردای انقلاب را به دست بگیرید و نقطه ی شروع همین جا است .عبرت ها و چالش ها  را میتوانید همین جا یاد بگیرد و خود را برای آمادگی مسئولیت های بزرگ تجهیز کنید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها