در همایش مقابله با جنگ اقتصادی دشمن مطرح شد:

امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی سختی که امروز کشور مواجه آن است تصریح کرد : متاسفانه با مشاهده احتکارهایی که کشف می شود می توان به این مطلب پی برد که امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۸۴
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی از زرندیه ؛نشست روشنگری و همایش مقابله با جنگ اقتصادی دشمن همزمان با فرا رسیدن ماه عزای حسینی در حسینیه شهدای شهر پرندک با همکاری پایگاه های مقاومت بسیج شهدای پرندک و تزکیه6خواهران با حضور نماینده ولایی مردم شهر قم در مجلس شورای اسلامی آقای دکتر احمد امیر آبادی برگزار شد.

در این مراسم دکتر احمد امیر آبادی با بیان اینکه دشمن می خواهد مردم ایران را از درون تهی کند و یکی از راه های آن تهاجم فرهنگی است خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه ما در فرهنگ خود یک وابستگی عمیق محرم و عاشورا داریم ؛ هر چند دشمن برای تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی با راه اندازی شبکه های مختلف ماهواره ای میلیاردها دلار هزینه کرده است ولی با این حال به رسیدن یک محرم ، روز عرفه و یا شبهای قدر تمامی توطئه های فرهنگی آن ها نقش بر آب می شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جنگ اقتصادی سختی که امروز کشور مواجه آن است تصریح کرد : متاسفانه با مشاهده احتکارهایی که کشف می شود می توان به این مطلب پی برد که امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم.

دکتر امیرآبادی با تاکید براینکه دشمن امروز انسجام ملی ما را نشانه رفته است گفت: یکی از عناصر قدرت کشور ، علی رغم وجود قومیت های مختلف در جای جای ایران اسلامی ، انسجام ملی است و دشمن با بدبین کردن مردم نسبت به نظام و دولت در پی ضربه زدن به نظام با از بین بردن انسجام ملی در کشور است.

احمد امیر آبادی با اشاره به اتفاقات اخیر رخ داده شده در کشور عراق اظهار داشت : دشمن برای ضربه زدن به قدرت منطقه ای دنبال ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی است و یکی از مصادیق آن را حمله به کنسول گری ایران در بصره و شایعه پراکنی سفرهای جنسی عراقی ها به مشهد عنوان کرد و گفت : در طول دوره تحریم ها عراق بیشترین کمک را به کشور ما انجام داده است.

وی در انتها با بیان اینکه وضع امروز کشور خیلی از دوران جنگ تحمیلی بهتر است تاکید کرد: متاسفانه برخی از مسئولین خود را باخته اند ولی با وجود مشکلات مختلف ، نمایندگان نباید یاس و ناامیدی را در جامعه پمپاژ کنند بلکه باید برا ی مشکلات راه حل بیابند.

 امروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریمامروز رزمنده جنگ اقتصادی کم داریم

ارسال نظرات