وهاب کاظمی
به همت حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران اراک
فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک از ساخت یک باب خانه محروم درروستای ده نمک برای یک خانواده بی بضاعت توسط جهادگران بسیجی این حوزه خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۷۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۹

پاسدارصابرحیدری فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهیدچمران سپاه ناحیه اراک درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی  از اراک گفت:اردوهای جهادی در حوزه شهیدچمران امسال هم با حرکت خودجوش بسیجیان پرتلاشی آغاز شد که علاقه زیادی به پیشرفت و آبادانی کشور دارند و جوانان با حضور در این اردوها علاوه براینکه به دنبال برطرف کردن فقر و محرمیت زدایی در مناطق دور افتاده هستند ،به بزرگترین دستاورد این حرکت ها یعنی خود سازی رسیده که با لمس ودرک درست قشرمستضعفین که امام راحل خود را خدمتگذارآنها می دانست می توانند احیاگر فرهنگ جهادی باشند.

حیدری با اشاره به اینکه ما در این حرکت الهی شاهد توسعه این فرهنگ از جمله ایجاد تلاش و نشاط ،ایثار و از خود گذشتگی و...در همه ی ابعادزندگی بوده گفت: وظیفه ما مسئولین است که با حمایت از کسانی که بدون هیچ چشم داشتی در این مسیرحرکت می کنند این فرهنگ انقلابی را آبیاری کرده تا به نسل های بعدی منتقل شود.

وی با بیان اینکه توفیق خدمت رسانی به محرومان لطف خداوند بزرگ است،افزود: در همین راستا یک باب خانه محروم در روستای ده نمک ازتوابع شهرستان اراک برای خانواده بی بضاعت توسط 4گروه20نفره درقالب اردوی7روزه ساخته و تحویل گردید.

وی درپایان خاطرنشان کرد برنامه های فرهنگی (بومی محلی) ورزشی ،مذهبی معنوی و... توسط جهادگران برای تمامی ساکنین روستا برگزارشد.

ساخت خانه محروم توسط جهادگران بسیجیساخت خانه محروم توسط جهادگران بسیجیساخت خانه محروم توسط جهادگران بسیجی             ساخت خانه محروم توسط جهادگران بسیجی

ارسال نظرات