یادواره سرداران و ۱۱۲ شهید مهدیه سنندج با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۷۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره سرداران و ۱۱۲ شهید مهدیه سنندج با حضور زاکانی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی، نماینده، ولی فقیه و فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در این شهر برگزار شد.

در ابتدای این برنامه باشکوه که مزین به حضور خانواده شهدا بود، علی احسان فریدونی شاعر بیجاری در وصف شهدای انقلاب اسلامی شعر سرود.

معاون امور مذهبی و تشکل‌های دینی نماینده، ولی فقیه در استان کردستان نیز در این مراسم اظهار داشت: جا دارد از همه کسانی که در برگزاری این یادواره سرداران شهید و ۱۱۲ شهید مهدیه سنندج ما را همکاری کردند، قدردانی کنم.


حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات در ادامه در وصف رهبر معظم انقلاب شعری سرود و جمع حاضر نیز پس از پایان هر بیت صلواتی ختم می‌کردند.

شوریده شهر عاشقان خامنه‌ای است، خورشید حریم آسمان خامنه‌ای است

هیهات منه ذله ره توشه ماست، تا نائب صاحب الزمان خامنه ایست


پس از آن زاکانی نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی خاطرات شیرینی از دوران دفاع مقدس را بازگو کرد و خطاب به جوانان توصیه کرد که ترویج "فرهنگ دفاع مقدس، ایثار، فداکاری و عاشورایی" رمز پیروزی در برابر دشمنان است.


در پایان این مراسم با شکوه، فرمانده مردمی سپاه بیت‌المقدس استان کردستان و نماینده سابق تهران در مجلس شورای اسلامی با یک عکس دسته جمعی جوانان را میهمانی کردند.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات