با حضور مشاور رئیس‌جمهور و وزیر نیرو؛

پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 مریوان افتتاح شد

طی مراسمی با حضور مشاور فرهنگی رییس جمهوری، وزیر نیرو، استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مقامات کشوری و لشکری استان پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 مریوان رونمایی و افتتاح شد .
کد خبر: ۹۰۵۵۸۲۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۳

به گزارش سرویس راهیان نور خبرگزاری بسیج،طی مراسمی با حضور مشاور فرهنگی رییس جمهوری، وزیر نیرو، استاندار کردستان و جمعی از مسئولین و مقامات کشوری و لشکری استان پروژه یادمان شهدای عملیات والفجر 4 مریوان رونمایی و افتتاح شد .

یادمان شهدای عملیات والفجر 4 در روستای "خانم شیخان" مریوان در نقطه صفر مرزی احداث شده و عملیات ساخت این پروژه از سال 96 با اعتباری بالغ بر 12 میلیارد و 850 میلیون ریال آغاز شده است .
وزارت نیرو به عنوان معین ستاد مرکزی راهیان نور به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر عملیات والفجر 4، ساخت این یادمان را بر عهده گرفته است .
اجرای این یادمان با تأمین اعتبار توانیر و نظارت شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان، به صورت پیمانکاری به سپاه بیت المقدس واگذار شده بود که هم‌اکنون رونمایی شد .
این ساختمان شامل بخش‌هایی از جمله حسینیه و زائر سرا، ساختمان خادمین، تاسیسات گرمایشی و سرمایشی و سرویس بهداشتی بوده و برای ساخت آن 12 میلیارد و 850 میلیون ریال هزینه شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار