خبرهای داغ:

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی به همت بسیج سازندگی اسفراین برپاشد

نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل خیابان ولیعصر2 به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین جهت عرضه محصولات تولیدی برپا شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۸۱۶
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۲۱

 

به گزارش خبرگزاری بسیج؛ نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در محل خیابان ولیعصر2 به همت بسیج سازندگی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین جهت عرضه محصولات تولیدی برپا شد.

آقای کمایستانی مسئول تسهیل گر صندوقهای قرض الحسنه در خصوص عرضه مستقیم محصولات اقتصاد مقاومتی و صنایع تبدیلی گفت: این نمایشگاه با هدف معرفی کارگاه‌ها و مشاغل خانگی، فروش محصولات و آگاه‌ بخشی و اطلاع‌رسانی در راستای تولیدات محصولات و حمایت از محصولات اقتصاد مقاومتی و مشاغل خانگی برگزار شده است .
کمایستانی با اشاره به اینکه در این فروشگاه، فعالان اقتصاد مقاومتی محصولات با کیفیت خود را با قیمتی مناسب و باتخفیف ویژه ارائه می کنند گفت: تشویق کارآفرینان، معرفی فعالان اقتصادمقاومتی و همچنین فروش محصولات در محل نمایشگاه  از اهداف این نمایشگاه عنوان نمود

وی در پایان در مورد فعاليت هاي سازمان بسیج سازندگی افزود: ماحدودا 14 عرصه را تعريف كرده ايم و برای افرادی كه علاقه مند به فعاليت در اين زمينه ها بودند نيز كمك هاي آموزشی و مشورتی فراهم كرديم .

اين عرصه ها شامل: پرورش انواع دامها، پرورش آبزيان سردابی، پروش قارچ، توليدات گلخانه ای، پرورش ماكيان (بلدرچين ومرغ بومی) و همچنين ايجاد مشاغل خانگی (مثل قالی بافی و گليم بافی) و ايجاد صنايع تبديلی (مثل توليد ترشی، مربا، سركه و امثال اينها) می شود

در این نمایشگاه محصولات اقتصاد مقاومتی شامل گلهای آپارتمانی ،عسل، ترشیجات و سبزیجات، تخم مرغ محلی و لبنیات و ... و صنایع دستی( بافت انواع چادر شب و حوله، بافت عروسک و انواع لباسها و...)عرضه می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها