اعزام جمعی از جوانان بمی به اردو‌های جهادی مناطق محروم

فرمانده سپاه بم از برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله (ص) در این شهرستان با حضور ۳۰ گروه جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۷۰
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۳
به گزارش خبرگزاری بسیج ازکرمان؛  ظهر امروز و به‌منظور کمک به توسعه روستا‌ها و محرومیت‌زدایی، جمعی از جوانان بمی به اردو‌های جهادی به روستا‌های محرم اعزام شدند.

فرمانده سپاه گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری در جهت محرومیت‌زدایی از روستا‌ها و کمک به عمران و آبادانی مناطق محروم، برنامه اردوی جهادی ویژه تابستان ۹۷ تا دوم شهریورماه در روستا‌های وحاشیه شهر اجرا می‌شود.

وی با اشاره به معیار‌های جهاد، افزود: معیار اصلی جهاد، خودسازی و ازخودگذشتگی است. جهاد مختص قشر خاصی نیست و با توجه به بیانات مقام معظم رهبری، حضور الگوساز جوانان مؤمن و متشرع در مناطق روستایی و محروم، مظهر مجسم آیه قرآن و دعوت عملی مردم به اسلام و انقلاب است و هر فردی که قلبش برای نظام و انقلاب اسلامی می‌تپد در اردو‌های جهادی شرکت می‌کند.
بدر ابادی افزود تا کنون ۵۰ گروه جهادی سازماندهی شده گروه‌های جهادی محلات برای کار‌های عمرانی واز متخصصان جهت کار‌های مشاوره وپزشکی بهر می‌بریم

احمد بدرابادی گفت: گروه‌های جهادی، ظرفیتی تمام‌نشدنی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند که دیروز در قالب بسیج مردمی در جبهه‌های دفاع مقدس و بعد از جنگ در قالب جهاد سازندگی و امروز هم در قالب گروه‌های جهادی در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری خدمت می‌کنند.
فرمانده سپاه بم تصریح کرد: ویزیت رایگان توسط بسیج جامعه پزشکی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای کشاورزان توسط مهندسین کشاورزی، عطرافشانی گلزار شهدا، سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران، برپایی ایستگاه صلواتی و غباروربی و فضا‌سازی مساجد با توجه به فرار رسیدن ماه محرم، برگزاری نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، کلاس احکام، قرآن، ارائه بسته‌های ویژه نیازمندان از جمله برنامه‌های این همایش است.
وی با بیان اینکه مرحله سوم رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس در مرکز استان کرمان برگزار می‌شود تصریح کرد: حدود ۲ هزار نفر از بسیجیان بم در مرحله سوم این رزمایش حضور دارند که مقدمات کار در حال انجام است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار