خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان:

دشمن می‌خواهد افکار مردم ایران را با دروغ‌پردازی به نفع خود مهندسی کند

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: در حال حاضر دشمن جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرده و در صدد است تا افکار مردم ایران را با دروغ‌پردازی به نفع خود مهندسی کند.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۶۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۳

دشمن می‌خواهد افکار مردم ایران را با دروغ‌پردازی به نفع خود مهندسی کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از ملایر، سردار مظاهر مجیدی در جمع بسیجیان ملایر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای قیام خونین 17 شهریور اظهار داشت: در حال حاضر دشمن جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران راه‌اندازی کرده و در صدد است تا افکار مردم ایران را با دروغ‌پردازی به نفع خود مهندسی کند.

وی افزود: در زمان جنگ همه کشورهای ابرقدرت پشت عراق ایستاده و از نظر سازماندهی و تجهیزات عراق را پشتیبانی می‌کردند و به حدی این لشگر را مجهز کرده بودند که هر گاه اراده می‌کردند هر 24 ساعت یک لشگر 12 هزار نفری را حرکت داده و به یک نقطه از مرز جمهوری اسلامی ضربه می‌زدند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با این تحرک عراق تدبیری اندیشید و آن این بود که به پیکره مردم وصل شویم و این به عنوان یک طرح کلی در کشور راه‌اندازی شد.

وی ادامه داد: این طرح با اعزام سپاهیان المهدی(عج) و محمد(ص) به استعداد 100 لشگر آغاز شد و وقتی دشمن این نیروها را دید، ترسید و نیروهای ما با استفاده از این امر با دشمن برخورد کردند.

سردار مجیدی عنوان کرد: ما در مقابل نیروهای بعثی با حضور بسیجیان ضربات سختی به دشمن وارد کردیم به طوری که در هر سال چهار عملیات انجام دادیم و ماشین جنگی عراق را از کار بیاندازیم.

وی با اشاره به عملیات والفجر 8 گفت: در این عملیات حدود 100 فروند هواپیمای دشمن مورد هدف قرار گرفت و توانستیم آن تیپ و لشگرهای قدر دشمن را از پای درآوریم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان یادآور شد: ما توانستیم یک بار در جنگ نیروهای مردمی را پای کار بیاوریم و اکنون نیز نیازمند یک تجدید قوا هستیم.

وی با اشاره به استفاده دشمن از ابزار فضای مجازی اضافه کرد: آنها در فضای مجازی طوری نشان می‌دهند که جمهوری اسلامی ایران در حال فروریزی است در صورتی که وقتی رهبری می‌فرماید که «من به آینده خوش‌بین هستم»، این نشان از تسلط ایشان به فضای واقعی است.

سردار مجیدی عنوان کرد: امروز یک شرایط بسیار مناسبی برای جمهوری اسلامی ایران مهیا شده است، اگر مسئولان این امر را درک کنند.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) افزود: شک نکنید اگر حضور ما در این گونه مراسمات پر رنگ باشد دشمنان متوجه می‌شوند که تمام کارهای ناشدنی با حضور مردم شدنی می‌شود.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان خطاب به بسیجیان تأکید کرد: در حفظ انسجام‌ها حضور پررنگ داشته باشید.

وی با اشاره به برگزاری همایش 20 هزار نفری بسیجیان در مهر ماه عنوان کرد: در این همایش بسیجیان و گردان‌های بیت‌المقدس و گروه‌های جهادی سازماندهی شده حضور می‌یابند.

سردار مجیدی ابراز داشت: وقتی دشمن ببیند که اینگونه انسجام در رزمایش وجود دارد حساب کار دستش می‌آید و بازدارندگی این گونه برنامه‌ها از چند عملیات بیشتر است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات