خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی:

رزمایش محمد رسول الله در جامعه وحدت آفرین است

سردار شهسواری از حضور ۳۰۲ گروه جهادی در رزمایش خدمت آذربایجان غربی خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۶۲
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت برگزاری رزمایش سراسری اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) با بیان اینکه در آستانه ورود به جشن های چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم گفت: با وجود فشار های متعدد استکبار بر نظام جمهوری اسلامی ۴۰ سال با تمام صلابت و عظمت و استقامت در برابر استکبار جهانی ایستاده ایم.

وی، افزود: عدالت خواهی، دیانت، همراهی جمهوریت با اسلامیت و انقلابی بودن مردم موجب ناامیدی و یاس دشمنان شده است.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، ادامه داد: در ۴۰ سال گذشته به تمام جهانیان نشان داده ایم که اراده خدا بر آن است که اسلام ناب محمدی(ص) به دست رهبر معظم انقلاب اسلامی و مردم شریف ایران اسلامی بر قله های رفیع جهان در اهتزاز باشد.

وی، با تاکید بر اینکه دشمن باید بداند که همچون گذشته تیرهایش به هدف نخورده و ذلت، پستی و تمام شکست‌ها برای او خواهد بود، بیان کرد: فرزندان این نظام با صلابت و عظمت در مقابل دشمنان ایستاده و از مواضع خود کوتاه نخواهند آمد.

سردارشهسواری، از برگزاری رزمایش بسیج سپاهیان حضرت محمد رسول الله(ص) خبر داد و گفت:  این رزمایش در موقعیت حساس تاریخی و با هدف تقویت روح حمایت مردم از انقلاب و نظام و اثبات این حقیقت برگزار می‌شود.

وی، ادامه داد: مایوس سازی دشمن از تغییر در نظام، تقویت روحیه دفاع کننده بسیج و تقویت انسجام ملی اهداف دیگر رزمایش است که با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در چند مرحله برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، خاطر نشان کرد: ۳۴ گردان بیت المقدس در روزهای ۲۲ و ۲۳ شهریورماه در سراسر استان این رزمایش را اجرا می کنند که اجرای برنامه های آموزشی و تشکیل کلاس های مختلف در اردوگاهها را خواهیم داشت.

وی، در ادامه در خصوص جزئیات این رزمایش، ابراز کرد: راهپیمایی شبانه بسیجیان در سراسر شهرستانها و پس از برگزاری دعای کمیل انجام می شود.

شهسواری، با اشاره به اینکه بسیج همواره منشا امید، نشاط، حماسه و صلابت بوده، ادامه داد: بار دیگر به همگان ثابت خواهیم کرد که تحقق آزادی بیت المقدس در گرو نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی فلسطین است.

وی، از حضور گروه های جهادی در دیگر مراحل این رزمایش خبرداد و گفت: این گروه ها در قالب ۶۵۰ گروه جهادی از ۹ شهریور با حضور اقشار مختلف مردم در راستای کمک به مردم محروم و مستضعف آغاز به کار کرده اند.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تاکید کرد: همچنین ۳۰۲ گروه جهادی با شرکت ۶ هزار و ۵۰۰ دانشجو در حوزه های مشخص شده جهادی فعال هستند.

وی، اذعان داشت: روز پنجم مهرماه همزمان با هفته دفاع مقدس تجمع ۴۰ هزار نفری بسیجیان در سراسر استان به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

شهسواری، در این خصوص بیان کرد: بسیجیان ارومیه در محل ورزشگاه تختی گرد هم آمده و در مراحل اولیه رزمایش تنها گردان های بیت المقدس حضور داشته و در تجمع نهایی تمام اقشار بسیج حاضر خواهند بود.

وی، تصریح کرد: رزمایش با محوریت قرارگاه امام هادی(ع) و با همراهی ۴ قرارگاه خدمت رسانی، فرهنگی و رسانه‌ای برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظرات