خبرهای داغ:

وزیر ارتباطات برای افتتاح پروژه های حوزه فاوای به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند/افتتاح پروژه‌های شهر هوشمند شهرداری ارومیه

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای افتتاح پروژه های حوزه فاوای و رسیدگی به مشکلات این حوزه، به آذربایجان‌غربی سفر می‌کند.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۴۹
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و هیات همراه به منظور افتتاح پروژه های حوزه فاوای آذربایجان‌غربی و رسیدگی به کمبودها و مشکلات این حوزه، سفری دو روزه به استان خواهد داشت.

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز 19 شهریور ماه در ابتدا به شهرستان خوی سفر کرده و پس از ادای احترام به مقام شامخ شهدا در مزار شهدای این شهرستان، در جلسه شورای اداری این شهر در فرمانداری خوی شرکت می‌کند.

از دیگر برنامه های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان، گفت وگو با مردم در برنامه زنده تلویزیونی الدوز در مرکز صدا و سیمای آذربایجان غربی است.

جهرمی، در دومین روز سفر خویش به استان در ابتدا به اشنویه سفر کرده و در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت می کند و سپس به میاندوآب رفته و در جلسه شورای اداری این شهرستان نیز حاضر می شود و در پایان سفر خویش نیز ضمن شرکت در جلسه شورای اداری در ارومیه، پروژه‌های ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز پروژه‌های شهر هوشمند شهرداری این شهر را افتتاح می کند.

انتهای پیام

ارسال نظرات
آخرین اخبار