برگزاری جشن دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگرشهرستان زرند

طی مراسمی با حضور خانواده های ایثارگران ازدانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 97 _ 96 شهرستان زرند تجلیل و قدردانی شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۴۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ،  طی آئینی با حضور دکتر امیری نماینده مردم شهرستانهای زرند و کوهبنان ، خنجری فرماندار ، کاظمی مدیر آموزش و پرورش ، ، محسن بیگی مسئول ستاد اجرائی شاهد استان ،عرب رئیس بنیاد شهید وجمعی از خانواده های ایثارگران در محل مجتمع رفاهی فرهنگیان ازدانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر سال تحصیلی 97 _ 96 شهرستان زرند تجلیل و قدردانی شد.
این مراسم که با اجرای چندین برنامه فرهنگی و هنری همراه بود ابتدا ء حبیب الله خنجری فرماندار شهرستان زرند ضمن تقدیر و تشکر از حضور مسئولین محترم اجرائی و خانواده های معزز شاهد و ایثارگر در مراسم جشن فرزندان ممتازشاهد و ایثارگر ، برگزاری این گونه مراسم ها رابرای تشویق دانش آموزان گرانقدر شاهد و ایثارگربسیار مؤثر و مفید برشمرد . 
فرماندار زرند : خطاب به دانش آموزان شاهد و ایثارگر گفت: پدران شما طی دوران دفاع مقدس در عرصه ایثارگری مجاهدت کرده‌اند و حال شما با درس خواندن و ادامه تحصیل باید در عرصه علم و دانش مجاهدت ‌کنید وچون شما آینده سازان و مدیران فردای کشور هستید .
نماینده عالی دولت در ادامه افزود : : موفقیت های ارزشمند دانش آموزان شاهد و ایثارگر شایسته تحسین و تقدیر است امیدوارم همواره در درس، اخلاق ، ایمان و زندگی نیزموفق و سربلند باشند و همیشه با سعی و تلاش خود به مدارج عالی و فتح قله های رفیع دانش دست یابند.
وی در خاتمه ضمن تبریک مجدد فرمودند : امیدوارم همه ما افرادی مؤثر و مفیدی برای اجتماع باشیم و همه با هم برای پیشرفت این یادگاران عزیز شاهد و ایثارگر تلاش مستمر داشته باشیم .
در ادامه حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش زرند ضمن تبریک به دانش آموزان موفق شاهد و ایثارگر اظهار داشت: عملكرد خوب عوامل ستاد اجرايي شاهد موجب شده كه دانش آموزان شاهد به مدارج عاليه و کسب نفرات برتر آموزش عمومی دست يابند واین مایه خرسندی ما و اهل بیت ایثار و شهادت هست .
وی با بیان اینکه دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر جز سرمایه های جامعه امروزی ما هستند گفت: میانگین درصد دانش آموزان ممتاز شاهد وایثارگر شهرستان زرند در سال تحصیلی 97–96 بیش از.7% هفتاد درصد است . 
رئیس ستاداجرائی شاهد و ایثارگرآموزش و پرورش زرند شتاب رشد علمی و آموزشی را مایه اقتدار کشور دانست و با یادآور شدن رسالت بزرگ دانش آموزان شاهد و ایثارگر ادامه داد: برخورداری از علم و دانش مایه برتری عصر ارتباطات امروز است چرا که با علم و دانشی که شما نخبگان و ممتازان شاهد و ایثارگر دارید می توانیم در همه زمینه ها موفق و برتر باشیم.
کاظمی تصریح نمود : با برنامه ریزی هایی که در مجموعه ستاد اجرائی شاهد با همکاری بنیاد شهید صورت گرفته پیشرفت های خوبی در کیفیت آموزشی دانش آموزان شاهد و ایثارگرایجاد شده بطوریکه مدارس شاهد جزو بهترین ها ست براي ما اين افتخار است كه مدارس شاهدمان در زرند از بهترين مدارس شهرستان باشد.
شایان ذکراست در خاتمه این مراسم از بیش از 64 دانش آموزممتاز شاهد و ایثارگر با اهداء هدایا و لوح تقدیر تجلیل لازم بعمل آمد .
خبرنگار : اکبرابراهیمی زرندی

 
ارسال نظرات