فرمانده سپاه ثارالله افزود : در رأس نظام یک شخص فقیه ، آگاه ، عارف و سرشار از معنویت و اخلاص و یک سیاستمدار توانمند و آگاه نسبت به مسائلی عالم است که اگر به راهکارهای ایشان عمل کنیم به بن بست نمی خوریم ، مشکل کنونی ما حلقه اتصال بین امت و امام است مسئولین و خواصی که این بین قرار دارند به وظیفه خود انجام نمی دهند.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۳۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۵

به  گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، سردار ابوحمزه فرمانده محترم سپاه ثارالله در جمع مردم جیرفت افزودند : یکی از مشکلات امروزه ما مشکلات اقتصادی است ، باید مسئولان و مردم در سطوح مختلف به آن بپردازند تا به فضل الهی بدون وابستگی به غرب و شرق و با بهره گیری از افکار امام خمینی (ره)از این بحران هم رها شویم و الگوی مناسبی برای ملتهای مظلوم عالم باشیم.
وی بیان نمودند : دشمن از همه عرصه ها قطع امید کرده و به عرصه اقتصادی روی آورده و سه هدف کلی کوتاه مدت ، میان مدت و دراز مدت دشمن برای پیشبرد برنامه‌های خود دارد.
فرمانده سپاه ثارالله بیان نمود: دشمن در کوتاه مدت با ایجاد اغتشاش و نافرمانی مدنی می خواهند القا کنند مردم از نظامشان برگشته اند مثلا در آستانه ماه محرم از جمع هایی که در حسینیه ها و تکایا جمع می شوند به عنوان ناراضیان از نظام بهره ببرند و حتی شعارهای هنجارشکنی بدهند .
سردار ابوحمزه افزودند : مطالبات مردم ما  مطالبات به حق است در بحث گرانی های اخیر خودرو ، ارز ، سکه و… ولی دشمن بیرونی با همراهی برخی دشمنان داخلی به دنبال این مطالبات و خواسته ها را به نفع خود سوق دهند و سواستفاده کنند و به نوعی از صدای مردم علیه مردم استفاده کنند

 

وی بیان نمود : دشمن در میان مدت قصد فشار اقتصادی به مردم را دارند ، آیا این فشار اقتصادی کنونی به برجام ، تحریم و آمریکا و اروپا بر می گردد ، خیر ، شاید ۲۵ درصد آن به این موضوع مربوط است و بقیه آن به داخل کشور مربوط است و به بی مدیریتی داخلی برمی گردد.

سردار ابوحمزه بیان نمود : مردم جیرفت همیشه در صحنه دفاع از انقلاب بوده اند و هر چه هم برای این مردم کار شود کم است ، مسئولان مدیون مردمند و گواه دفاع مردم جیرفت هم حضور آنها در سنگرهای دفاع از اسلام پیش از انقلاب در همین شهر است.
فرمانده سپاه ثارالله افزود : در رأس نظام یک شخص فقیه ، آگاه ، عارف و سرشار از معنویت و اخلاص و یک سیاستمدار توانمند و آگاه نسبت به مسائلی عالم است که اگر به راهکارهای ایشان عمل کنیم به بن بست نمی خوریم ، مشکل کنونی ما حلقه اتصال بین امت و امام است مسئولین و خواصی که این بین قرار دارند به وظیفه خود انجام نمی دهند.
فرمانده‌سپاه ثارالله بیان نمود : مشکل احتکار ، گرانی و….برمی گردد به این #حلقه_فاسد که وظیفه خود را به خوبی انجام نمی دهند مگر ما منابع نداریم این کشور کشور فقیری نیست ، ده‌ها میلیارد دلار از سرمایه این ملت به صورت وام به هشت نفر داده می شود و کسی هم از آنها بازخواست نمی کند ، چطور ما از برهه زمانی جنگ با دلار بشکه نفت ۷ تومانی عبور کردیم ولی الان نمی توانیم تورم را کنترل کنیم در صورتی که توانستیم در عرصه دفاعی با گذشت ۴۰ سال از انقلاب به نقاط طلایی برسیم و پیشرفت های خوبی رسیدیم هواپیما ، پهباد تانک و… ساختیم و در حال حاضر هم به فریب ۲۵ کشور سلاح صادر می کنیم .

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم جیرفت افزودند : چرا در کشور بعضی دم به ساعت اعلام می کنند ما نمی توانیم خون شهیدان هدر رفت و… باید گفت شما رفتید شما فنا شدید ، انقلاب قرص و محکم سرجایش خود است و اقتدارو سربلندی نظام سرجای خود است شما منفعلید و متزلزل هستید و نگاه به غرب دارید .
سردار ابوحمزه بیان نمود : اگر شما قصد حل مشکلات مردم را ندارید چرا چشم به دست آمریکا و اروپا دارید ، برگردید به دامن ملت ، امروز برای اینکه خودتان را تبرئه کنید همه چیز را به گردن رهبری می اندازید ، همه وظایف اجرایی اقتصادی سیاسی اجتماعی به عهده شخص رئیس جمهور و دولت است و قانون آن بر عهده مجلس است و برخورد با تخلفات بر عهده قوه قضاییه است.
وی افزود: چطور ما بحث سلولهای بنیادی، هسته ای و… را حل کردیم نمی توانیم تورم را کنترل کنیم اشکال در مسئولینی است که در چهارچوبی که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند حرکت و عمل نمی کنند.

 

سردار ابوحمزه فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع مردم جیرفت در مصلی این شهر گفت : رهبری برای دوسال اختیارات فوق العاده ای به قوه قضاییه دادند از جمله دادگاه های علنی ، اعلام نام کامل مفسدان اقتصادی و نشان دادن چهره آنان و حتی در صورت نیاز اعدام در ملاعام ، پس این حرف که منع قانونی برای برخوردها داریم بهانه ای بیش نیست و باید به شدت قانون اجرا شود.

فرمانده سپاه ثارالله افزودند : در استان کرمان بیش از ۳۰ انبار احتکار کشف شده که در بعضی از آنها مواد مورد نیاز یکسال مردم استان احتکار شده و برخی با ارز ۴۲۰۰ تومانی واردات داشته که مستقیم به انبار وارد کرده اند و وقتی بسیج ، ناجا یا اداره اطلاعات انبار را کشف کرده و در پی دستگیری فرد رفته اند ، جواب شنیده اند که احتکار کننده رفته است حج باید گفت #تقبل_الله_حاج_آقا
وی افزود: در همین شهرستان جیرفت انبارهای زیادی احتکار شده که از شما بسیجیان می خواهیم آنها را شناسایی تا مراحل قانونی برخورد با محاکمه آن انجام شود.

ارسال نظرات