خبرگزاری بسیج: با حضور معاون هماهنگی امورمناطق شهرداری تهران، روسای ادارات و فعالان اجتماعی شهرری معرفی و از خدمات 30 ماهه سید احمد صفوی شهردار سابق منطقه 20 قدردانی شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۳۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۲:۱۰

به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 20، سید احمد صفوی شهردار سابق این منطقه ضمن قدردانی از محمد باقر قالیباف که با حسن نیت، توفیق خدمت به مردم شریف شهرری را نصیب وی کرده است، گفت: از سال گذشته و ابتدای تغییر مدیریت شهری برای جابه جایی و تغییر اعلام آمادگی کرده بودم تا موجب آزردگی خاطر کسانی که به دنبال تغییر بودند، فراهم نشود ولی این امر به امروز رسید.

صفوی خدمت به منطقه ای که مزین به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) و امامزادگان واجب التکریم است را سعادت بزرگی برشمرد و افزود: اهالی خرد و فرهنگ و سیاست می دانند که یکی از سنت های تغییر ناپذیر الهی در زندگی بشر دگرگونی و تغییر است و آنچه در ظرف دنیا وجود دارد برای احدی ماندگار نیست.

مسئولیت ها اگر ماندنی بود به ما نمی رسید

وی ادامه داد: خالق هستی ایام را در میان مردم به گردش در می آورد و هر روز یکی را در مسند امری قرار می دهد تا سنت ابتلاء و امتحانش را جاری سازد و میدان را برای ظهور و بروز قابلیت ها و استعدادها فراهم کند.

صفوی با تاسی به روایتی از امیرمومنان حضرت علی(ع) گفت: اگر ماندنی بود به ما نمی رسید.

وی با اشاره به اینکه دو رویکرد برای قدرت و مسئولیت وجود دارد، افزود: یکی بحث مسئولیت پذیری و امانتداری و دیگر نگاه برتری جویانه و منفعت طلبانه به مسئولیت است، خوشا به حال آنانکه که مسئولیت را امانت و فرصتی برای خدمت به خلق خدا که بدون شک رضایت پروردگار را در پی دارد، تعبیر و به تحقق آن همت می گمارند.

 خدمت رسانی به مردم مهمترین دغدغه در مدت خدمت

صفوی ادامه داد: فرزندان صدیق انقلاب می دانند که حرکت انقلاب به سوی تحقق آمال خود تنها از مسیر عدالت، اقتدار و عقلانیت می گذرد و هر گونه افراطی گری و غوغا سالاری، فرصت طلبی از هر پدیده اجتماعی و سیاسی که این حرکت را دچار خدشه کند پذیرفتنی نیست.

وی یادآور شد: در این مدت که توفیق حضور و خدمت رسانی به شهروندان منطقه 20 را داشتم با توجه به موضوعات خاص همچون تغییرات اجتماعی، سیاسی و مدیریتی در مدیریت شهری، تلاش شد با تکیه بر اعتقادات دینی و انقلابی و درک موقعیت، حساسیت و اهمیت شهرری و توجه به ظرفیت ها  و تعامل منطقی و اصولی با نهادها، سازمانها و انجمن های مردم نهاد، رسانه ها، شخصیت ها و شهروندان با پرهیز از مجادلات بی ثمر از هیچ کوششی برای خدمت به مردم فروگذاری نشد.

شهردار سابق منطقه 20 از حمایت های ویژه محمدعلی نجفی و حسن رباطی؛ مدیران سابق شهرداری تهران و همیاری فرمانداری ویژه شهرری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، ائمه جماعات مساجد، ادارات و نهادهای انقلاب اسلامی، تشکل های مردم نهاد، شورایاران، اصحاب رسانه و شهروندان قدردانی کرد و از مردم متدین و شریف شهرری حلالیت طلبید.

ارسال نظرات