خبرهای داغ:
فاطمه اسدزاده
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس فارس خبر داد:
سرهنگ حمیدرضا گرامی در جلسه ستاد بزرگداشت شهدای گمنام فارس گفت: در ۲۶ شهریورماه مصادف با هفتم محرم، پنج لاله‌ی خوشنام دوران دفاع مقدس استان فارس را آذین خواهد بست.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۰۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، جلسه ستاد بزرگداشت شهدای گمنام استان فارس صبح امروز در محل اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس تشکیل شد.

در این نشست مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس فارس گفت شهدای گمنام پیام انسجام، وحدت ، بیعت و میثاق دوباره با آرمانهای امام و شهدا را با خود به همراه خواهند داشت و مردم ما این پیام لاله ها را با تشییع باشکوه محقق خواهند نمود.

سرهنگ حمیدرضا گرامی ضمن ابراز خرسندی از تشییع باشکوه شهدای گمنام در سنوات گذشته گفت: به واسطه تلاش کمیته جستجوی مفقودین ۱۳۵شهید تازه تفحص شده  دوران دفاع مقدس در تاریخ ۹۷/۶/۲۲ در سطح ملی و در تهران تشییع و پس از آن در ۲۶ شهریورماه مصادف با هفتم محرم پنج تن از این شهدای عزیز با حضورشان استان فارس را عطرآگین خواهند نمود.

گرامی در ادامه اظهار داشت: این شهدای عزیز به نقطه ی شهرستان استان فارس(جهرم، لارستان، خرامه، اقلید، داراب) عزیمت خواهند نمود که اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس فارس پیش از این مقدمات انجام داده و جانمایی و محل تدفین این شهدای گرانقدر را مشخص نموده است.

خاطر نشان می گردد: در این نشست اعضای ستاد بزرگداشت شهدای گمنام فارس به بحث و تبادل نظر پرداختند و مقرر گردید مراسم تشییع این لاله ها صبح روز ۲۶ شهریورماه در شیراز و از محل میدان شهدا به سمت حرم مطهر حضرت شاهچراغ «ع» صورت پذیرد و پس از آن این شهدا به سمت شهرستانهای مشخص شده جهت تدفین و تشییع عزیمت نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها