خبرهای داغ:
رئیس مجلس شورای اسلامی دقایقی پیش با استقبال مسئولان ارشد استانی وارد فرودگاه شهید آیت‌الله دستغیب شیراز شد تا سفر دو روزه خود به سومین حرم اهل بیت (ع) و سه شهرستان استان فارس را آغاز کند.
کد خبر: ۹۰۵۵۷۰۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شیراز، علی لاریجانی در ابتدای سفر خود به حرم مطهر شاهچراغ(ع) عازم شد و با آیت‌الله سیدعلی اصغر دستغیب تولیت این آستان مقدس و همچنین نماینده ولی فقیه در استان فارس نیز دیدار و گفت‌وگو می‌کند. صبح فردا دوشنبه 19 شهریور 97 رئیس مجلس شورای اسلامی به شهرستان استهبان سفر کرده و ابتدا در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت می‌کند.

لاریجانی پس از آن در جشنواره ملی جبرئیل امین که به منظور تجلیل از 260 حافظ کل قرآن از 23 استان و دو کشور عراق و پاکستان توسط موسسه قرآنی فرهنگی بیت‌الاحزان حضرت زهرا(س) برگزار شده حضور یافته و در میان جمعیت پنج هزار نفری این مراسم باشکوه که بزرگترین رویداد قرآنی کشور به شمار می‌رود، سخنرانی می‌کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر خود به استان فارس پس از این جلسه به شهرستان نی‌ریز سفر کرده و در ابتدا از یکی از کارخانه‌های فولاد و یا سیمان نی‌ریز و همچنین مسجد جامع نی‌ریز بازدید و پس از آن در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت می‌کند.

علی لاریجانی در دومین روز سفر خود به استان فارس به لارستان سفر کرده و در همایش تجلیل از خیرین و خادمان حسینی به سخنرانی می‌پردازد. پس از آن در نشست مشترک روحانیون اهل سنت و شیعه منطقه لارستان شرکت می‌کند.

بازدید از بازار تاریخی لار، مجتمع خیرساز منیری، دانشکده خیرساز علوم پزشکی و همچنین افتتاح سالن بین‌المللی فرودگاه لارستان از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده سفر رئیس مجلس شورای اسلامی به استان فارس است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها