در نشست تخصصی اساتید بسیجی دانشگاه پیام نور مطرح شد؛
نشست تخصصی بسیج اساتید دانشگاه پیام نور با محوریت رویکرد نوین بسیج اساتید در بستر تعامل و هماهنگی، در سازمان پژوهش ‌های صنعتی کشور برگزار شد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۷۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

آغاز فصل تازه و رویکرد نوین بسیج اساتید در بستر تعامل، همگامی و هماهنگی

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور، در ابتدای این نشست که  در سازمان پژوهش‌های صنعتی کشور برگزار شد، دکتر پارسا با اشاره به مهم‌ترین سرفصل‌ها و پیش نیازهای این تغییر رویکرد، به تغییر نوع نگاه و سطح توقع مسوولین سازمان بسیج اساتید از دانشگاه پیام نور اشاره کرد و افزود؛ با عنایت به گستردگی بال‌ها و آزادی عمل بسیج اساتید دانشگاه پیام نور در سرتاسر کشور امیدواریم با هم افزایی بیشتر و تاکید بر رویکرد حل المسایلی بتوانیم در حل مشکلات کشور گره گشایی کنیم.

 

در این نشست حضرت حجه الاسلام و المسلمین نبوی، مسوول نهاد مقام معظم رهبری، نیز با اشاره به غالب بودن وجه اعتقادی در میان اعضای جامعه ی علمی دانشگاه پیام نور، بر ضرورت تقویت بیش از پیش روحیه‌ی دینی در این دانشگاه تاکید کرد.

 

در ادامه دکتر خسرویان، عضو هیات علمی دانشگاه پیام نور و مسوول بسیج اساتید تهران بزرگ، ضمن تبیین موضوع اندیشکده های راهبردی بسیج اساتید بر ضرورت بهره گیری از تکثر و تنوع ظرفیت‌های اعضای هیات علمی دانشگاه پیام نور در این زمینه تاکید کرد.

 

این نشست با هم اندیشی و تضارب آرای همکاران درباره‌ی مسائل حال و آینده‌ی دانشگاه و جامعه همراه بود.

ارسال نظرات