خبرهای داغ:
فرمانده سپاه مراغه در آیین آغاز رزمایش اقتدار عاشورایی گروه های جهادی این ناحیه، از اعزام 26 گروه جهادی متشکل از 250 نفر از بسیجیان این شهرستان برای محرومیت زدایی و ارائه خدمات اجتماعی به مناطق حاشیه شهری 18 و 19 شهریور امسال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۴۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری  بسیج از آذربایجان شرقی، رضا سامی افزود: این گروه های جهادی با رمز سپاهیان محمد رسول الله(ص) در مرحله نخست با حضور در منطقه محروم همت(زینال آباد)مراغه خدمات ارائه می دهند.

وی ادامه داد: ارائه خدمات اجتماعی، بهداشتی، ویزیت رایگان، اجرای طرح های محرومیت زدایی از جمله اهداف این گروه های جهادی است که با حضور بسجیان و ادارات این شهرستان بهزیستی، کمیته امداد، بسیج جامعه پزشکی و سایر نهادها در این مناطق انجام می شود.

سامی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار عاشورایی در شهرستان ها اضافه کرد: مرحله اول این رزمایش در قالب حضور گروه های جهادی در راستای محرومیت زدایی در مناطق محروم در حال اجراست. وی گفت: در مرحله دوم این رزمایش نیز گردان های بسیج در قالب پیاده روی 22 و 23 شهریور امسال به اجرای رزمایش بیت المقدس دراردوگاه امام علی(ع) خواهند پرداخت.

سامی افزود: در مرحله سوم نیز گردان های بسیج بیت المقدس، امام علی(ع)، امام حسین(ع) و کوثر در همایش و تجمع بزرگ 30 هزار نفری بسجیان استان در هفته دفاع مقدس حضور خواهند یافت.

فرمانده سپاه مراغه با تاکید بر وجود روحیه و تفکر بسیجی در بین مسئولان به عنوان راهگشایی مشکلات جامعه ادامه داد: تفکر انقلابی، جهادی و بسیجی زمینه ساز پیروزی ملت بزرگ ایران رد جنگ اقتصادی و نرم دشمن علیه کشورمان خواهد بود.

وی اضافه کرد: آحاد مردم و مسئولان با بهره گیری از روحیه بسیجی وار و با تکیه بر رهنمودهای رهبری می توانند بر مشکلات اقتصادی کنونی جامعه فائق آیند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها