مسئول گروه جهادی رویش‎های انقلاب حاضر در رزمایش محمد رسول الله در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
واثقی گفت: با توجه به اینکه مردم منطقه گنبد کاووس ۶ ماه از سال آب آشامیدنی ندارند و آب کشاورزی شان نیز که از رودخانه تأمین می‌شد به دلیل احداث سد به این منطقه نمی‌رسد، بنابراین بیکاری بسیار زیاد است.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۲۳
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
میلاد واثقی مسئول گروه جهادی رویش‎های انقلاب در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری بسیج، در راستای فعالیت‌های این گروه جهادی در رزمایش بزرگ محمد رسول الله بسیج عنوان کرد: این گروه در گنبد کاووس در حال فعالیت و در زمینه پزشکی، عمرانی، آموزشی و فرهنگی اقداماتی انجام داده است.

وی بیان کرد: اعزام تیم پزشکی شامل پزشک عمومی، متخصص اطفال و داخلی، دندانپزشک، پرستار و ماما به این منطقه صورت گرفته است.

واثقی تصریح کرد: بازسازی مساجد و مدارس، رنگ آمیزی مدارس، شناسایی چاه‌های آب و از لحاظ فرهنگی نیز اعزام مبلغ، تدریس احکام و مسابقات کودک و نوجوان انجام پذیرفت.

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه مردم منطقه گنبد کاووس ۶ ماه از سال آب آشامیدنی ندارند و آب کشاورزی شان نیز که از رودخانه تأمین می‌شد به دلیل احداث سد به این منطقه نمی‌رسد، بنابراین بیکاری بسیار زیاد است.

واثقی در پایان در ادامه مطلب افزود: گروه جهادی به ترویج علم کشاورزی و نیز احداث کارگاه‌های اشتغال و کار آفرینی پرداخته است.
ارسال نظرات