روز ۲۰ شهریور ماه، کارگران بسیجی کردستان در واحد‌های تولیدی استان یک شیفت کاری با عنوان «شیفت ایثار» بدون حقوق و دستمزد کار می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۵۶۰۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حبیب الله کاووسی در جلسه هماهنگی رزمایش خدمات رسانی بسیج کارگری و در جمع خبرنگاران با تشریح این رزمایش، عنوان کرد: با توجه به رسالت خدمات رسانی بسیج و به منظور ایجاد فضای امید و همدلی در محیط کارگری، بسیج کارگری در سراسر کشور اقدام به برگزاری رزمایش خدمات رسانی و نقش آفرینی بسیجیان کارگری در واحد‌های تولیدی نموده است.



وی افزود: این رزمایش با عنوان «شیفت ایثار» توسط بسیجیان واحد‌های تولیدی در محیط کار و تولید و در تاریخ ۲۰ شهریور ماه برگزار می‌شود.



کاووسی ادامه داد: در این برنامه کلیه بسیجیان پایگاه‌های مستقر در واحد‌های تولیدی صنعتی به صورت یک شیفت کاری بدون حقوق و دستمزد و اضافه کاری در راستای کمک به مدیران و مسؤولین واحد‌های تولیدی اقدام به برگزاری این رزمایش می‌کنند.



وی گفت: این رزمایش در سه واحد تولیدی؛ کشتارگاه صنعتی سنندج، شرکت پاک آرا سنندج و کارخانه تراکتورسازی کردستان اجرا می‌شود.



کاووسی گفت: در شرایط کنونی و باتوجه به وضعیت اقتصاد، این اقدام موجب تقویت روحیه ایثار در بین کارگران شده و نوعی کمک به کارفرمایان نیز است.



انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات