مسئول معاونت دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح:

انقلاب اسلامی نمادی از احیاگری در عرصه جهانی/راهبرد دشمن اختلاف افکنی و درگیر سازی جوامع اسلامی

مسئول معاونت دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت:در چهل سال اخیر بسیاری از تهدیدات دشمنان را تبدیل به فرصت کردیم که دشمنان انگشت به دهان ماندند مثل انرژی هسته ای و جنگ تحمیلی که نمونه های بارز و روشن آن است.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۹۱
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سردار عباسعلی فرزندی اردکانی در همایش طلایه داران تبلیغ استان سمنان در شاهرود در سخنانی با بیان اینکه همواره حیات طیبه مرهون پیروی جوامع از اولیا دین بویژه پیامبر اسلام است افزود: انقلاب اسلامی نمادی از احیاگری در عرصه جهانی است.
وی خاطر نشان کرد: امروز پس از چهل سال از پیروزی انقلاب اسلامی و برپایی نظام اسلامی دو جبهه در جهان قرار گرفتند اول جبهه مقاومت اسلامی با محوریت ایران اسلامی و پیروان آن با نمادی از جنبش ها شکل گرفته و در مقابل آن جبهه ای مثلث گونه که در راس استکبار جهانی قرار دارند و جریان های منطقه و جریان های فرصت طلبی که زمینه ساز موفقیت های نسبی امت اسلامی توسط دشمنان شدند.
وی با اشاره به سخنان رهبری انقلاب در دیدار با خبرگان ادامه داد: رهبری در بیانات خود نکته ای اشاره فرمودند که باید ما شرایط را درست انتخاب و حرکت کنیم که این موضوع بسیار مهم در امر تبلیغ است.
فرزندی اردکانی بیان کرد: امروز منطقه مرکزی جهان اسلام درگیر نظام سلطه و عاملان آنها در منطقه جولان می دهند و صهیونیست ها جبهه مقابل هستند و اسلام ستیزان در حال خودنمایی هستند و اسلام سکولار تلاش دارد وضعیت ما را نابسامان کنند.
وی ادامه داد: ما باید موقعیت شناس باشیم و نیازها را بشناسیم و فرصت های در اختیار و تهدیدات را توجه کنیم و تهدیدات را پیش بینی و اقدامات ابتکاری و ایجابی برای تحقق اهداف را مد نظر قرار دهیم و پاسخ به شبهات بسیار مهم است.
مسئول معاونت دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح گفت: طمع دشمنان به منطقه در دهه های اخیر بیشتر ایجاد شده است و بررسی آسیا شناسانده از وضعیت خودی و دشمن است و بر هم زدن اتحاد مورد توجه دشمنان است.
وی راهبرد اختلاف افکنی و درگیر سازی جوامع اسلامی را مورد توجه دشمن دانست و افزود: با دشمنان به ظاهر قدرتمند و کتمان دشمنی توسط دشمنان و عبور از گردنه های صعب العبور در داخل مواجه هستیم و پیشرفت های زیادی در حوزه های علم و استقلال و نظامی است.
فرزندی تاکید کرد: رجوع به قدرت معنوی که از محرم و عاشورا گرفتیم عامل استقامت و پیروزی ما در چهل سال انقلاب اسلامی است و امام راحل همواره تاکید داشتند انقلاب اسلامی پرتوی از عاشوراست.
وی تصریح کرد: در چهل سال اخیر بسیاری از تهدیدات دشمنان را تبدیل به فرصت کردیم که دشمنان انگشت به دهان ماندند مثل انرژی هسته ای و جنگ تحمیلی که نمونه های بارز و روشن آن است.
فرزندی با بیان اینکه ارتش زمینی مردم پایه ملت ایران بزرگترین قدرت منطقه است به اذعان دشمنان گفت: امروز جبهه مقاومت به پرچم داری ایران اسلامی ظرفیت سازی بالایی کرده است که باید مورد توجه قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار