مسئول بسیج رسانه استان البرز در گفتگو با «بسیج» ؛

اجلاسیه ی شهدای هنرمند و رسانه با هدف شناساندن راه شهدا به نسل جوان برگزار شد

مسئول بسیج رسانه استان البرز گفت : همه در مقابل شهدا مدیونیم ‌و خروجی این کنگره انجام مسئو‌لیت در برابر شهدا، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، جمع آوری آثار شهدا به عنوان اسناد تاریخی است.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۸۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، ابراهیم نوروزی فر در حاشیه برگزاری اجلاسیه ی شهدای هنرمند و رسانه استان البرز در گفتگو با خبرگزاری بسیج با تأکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت درجامعه اظهار کرد: همه در مقابل شهدا مدیونیم ‌و خروجی این کنگره انجام مسئو‌لیت در برابر شهدا، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، جمع آوری آثار شهدا بعنوان اسناد تاریخی، و ایجاد تحول درونی در بین توده های مردم به ویژه مدیران می باشد.

اجلاسیه ی شهدای هنرمند و رسانه با هدف شناساندن راه شهدا به نسل جوان برگزار شد

مسئول بسیج رسانه استان البرز گفت : همه در مقابل شهدا مدیونیم ‌و خروجی این کنگره انجام مسئو‌لیت در برابر شهدا، مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن، جمع آوری آثار شهدا به عنوان اسناد تاریخی و... است.

وی تصریح کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتراز شهادت نیست ، اگر امروز در جامعه ای امن زندگی می کنیم به برکت خون شهداست و همه ی ما مديون شهدا و ايثارگران هستیم و باید به ایشان ادای دين نماييم .

ابراهیم نوروزی فر، مسئول بسیج رسانه البرز افزود : در سطح استان البرز 15 شهید هنرمند و 7 شهید رسانه داریم.

مسئول بسیج رسانه استان البرز برپایی آئین اجلاسیه شهدای هنرمند و رسانه در فضای باز فرصتی برای مردم کرج و خانواده های استان در جهت آشنایی با شهداء است.

نوروزی فر با بیان اینکه ما باید رشادت های شهدا را نهادینه سازیم تا روشنی بخش مسیر زندگی مان باشد،گفت : اتحاد و همدلی بین دستگاه‌های اجرایی از دستاوردهای مهم  اجلاسیه ی شهدای هنرمند و رسانه استان البرز بود که خوشبختانه با روند خوبی این مراسم برگزار شد.

 

 

خبرنگار بسیجی : بهرامی

ارسال نظرات
پر بیننده ها