فرماندار زنجان در چهارمین جلسه شورای اداری شهرستان زنجان با اشاره به جامعه ی امروزی که از مشکلات اقتصادی رنج میبرند؛گفت: در موفقیت های نظام جمهوری اسلامی همه آحاد جامعه نقش داشته اند.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۵۹
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان؛ رضا عسگری با توجه به چهار دهه ای که از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اگر مشکلات و نا کامی هایی نیز در جامعه امروزی  است همه سهیم هستند؛ اظهار داشت: امروزه کشور نیاز به وحدت و همراهی مردم جهت پیشرفت و سربلندی نظام جمهوری اسلامی را می طلبد.

وی افزود:  بخش اعظم مشکلات امروز ما  ناشی از جو روانی است که دشمن  به درستی از خلاء جامعه کنونی استفاده می کند.

فرماندار زنجان به وظایف امروز دستگاه های دولت که مد نظر گرفته شود اشاره نمود و تصریح کرد: تلاش جهت تقویت روحیه عمومی در راستای  بهبود فضای یاس و نامیدی که در جامعه دامن زده شده است می باشد .

عسگری با بیان اینکه مردم  نظام جمهوری ثابت کرده اند که همواره پشتیبان  آرمان ها و مسئولین نظام بوده اند ؛خاطر نشان کرد: اگر صادقانه از مردم دعوت کنیم پای عمل باشند نه تنها کناره گیری نمیکنند بلکه ایثارگرانه در تلاش خواهند بود.

وی با اشاره به اینکه مردم عوض نشده اند ابراز داشت:  مسئولین باید در تلاش باشند که خدمت صادقانه به مردم داشته باشند .

این مقام مسئول تصریح کرد:  در شرایط جنگی امروز  باید شرایطی فراهم شود که اجازه نفوذ در جهت انسجام جامعه در دستگاه  ها انجام نشود.

فرماندار زنجان با اشاره به اینکه مدیران پای کار و توانمندی در استان داریم عنوان کرد: مدیران باید خواسته های خود را به حداقل برسانند و با تلاش بیشتر جهت بهبود خدمت رسانی قدم بردارند.

وی با اشاره به  خدمات دولت الکترونیک خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها موظف هستند جهت احراز هویت مراجعه کنندگان از سامانه دولت الکترونیک استفاده نمایند .

این مقام مسئول ابراز داشت: استفاده از کاغذ از همه دستگاه ها حذف شود؛ و روش الکترونیک جایگزین روش سنتی جهت مکاتبات در ادارت شود.

فرماندار زنجان با اشاره به سند آمایش استان که در دست تکوین است عنوان کرد: از ادارات خواهشمندم که اطلاعات دقیق راجهت تکمیل این سند ارائه دهند.

ارسال نظرات