مسئول گروه جهادی سفیران امام خامنه‌ای حاضر در رزمایش محمد رسول الله در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
بدرلو گفت: بیکاری و فقر معیشتی در این منطقه زیاد است، بنابراین این گروه جهادی به کارآفرینی و ایجاد اشتغال زایی با افزایش ظرفیت‌های دامپروری، زراعت، طیور و گیاهان دارویی پرداخته است.
کد خبر: ۹۰۵۵۵۳۷
|
۱۹ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
حامد بدرلو مسئول گروه جهادی سفیران امام خامنه ای در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، در راستای فعالیت‌های این گروه جهادی در رزمایش بزرگ محمد رسول الله بسیج عنوان کرد: این گروه در استان لرستان، شهرستان دلفان در حال فعالیت است.

وی بیان کرد: در زمینه عمرانی اقداماتی از قبیل احداث مسجد، ترمیم راه روستایی، بازسازی کلاس‌های مدرسه و ترمیم آبشخور دام صورت گرفته است.

بدرلو اظهار داشت: از لحاظ فرهنگی آموزش نماز برای مکلفین، آموزش قرآن، همسرداری، فرزند داری، مشاوره ازدواج، تحصیلی، اعزام مبلغ، ترویج احکام دینی و ترویج فرهنگ عاشورا انجام شده است.

وی تصریح کرد: بیکاری و فقر معیشتی در این منطقه زیاد است، بنابراین این گروه جهادی به کارآفرینی و ایجاد اشتغال زایی با افزایش ظرفیت‌های دامپروری، زراعت، طیور و گیاهان دارویی پرداخته است.

بدرلو عنوان کرد: با توجه به ضعف بهداشت که در این منطقه به وفور دیده می‌شود، آموزش سبک زندگی ایرانی- اسلامی، بهداشت خانواده، آموزش طب اسلامی، ویزیت رایگان بیماران، تست رایگان فشارخون و قند خون، اعزام دندانپزشک و توزیع رایگان خمیر دندان و مسواک برای مردم منطقه صورت گرفته است.

وی در پایان گفت: شناسایی گیاهان سمی و نمونه گیری از آب شرب و آب‌های سطحی منطقه نیز انجام گرفته است.
ارسال نظرات