به مناسبت رزمایش سپاهیان محمدرسول الله(ص) در استان چهارمحال و بختیاری، تیم های تک تخصصی و عمومی طرح ملی شهید دکتر رهنمون در غرب شهرکرد خدمت رسانی کردند.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۳۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ تیم های تک تخصصی و عمومی طرح ملی شهید دکتر رهنمون، همزمان با رزمایش اقتدار عاشورایی بسیج به منطقه مهدیه (غرب شهرکرد) اعزام  و خدمات آموزشی، پزشکی و مشاوره رایگاه به اهالی منطقه ارائه کردند.

دکتر نرگس عسکری، مسئول طرح شهید رهنمون کانون بسیج جامعه پزشکی مرکز بهداشت شهرکرد گفت: براساس هماهنگی های صورت گرفته با سازمان بسیج سازندگی سپاه استان و همزمان با شروع رزمایش سپاهیان محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلام) تیم پزشکی مرکز بهداشت شهرکرد خدمات درمانی، مشاوره تغذیه، روان شناسی بالینی و آموزش ارتقاء سلامت را انجام دادند.

سرهنگ دوم پاسدار هوشنگ فولادی، مسئول بسیج سازندگی سپاه استان نیز خاطر نشان کرد: همزمان با شروع رزمایش محمد رسول الله (صلی الله علیه و آله و سلام) تعداد 150 گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری  فعال شده است.

فولادی بیان داشت: از ابتدای رزمایش تاکنون 65 گروه جهادی به مناطق هدف اعزام شده و  مابقی گروه ها نیز تا هفته دفاع مقدس اعزام خواهند شد.

وی در پایان تاکید کرد: هدف از اعزام گروه های جهادی، اعلام آمادگی سپاه و بسیج برای همکاری با همه ی دستگاه ها، ادارات و سازمان ها جهت زدودن محرومیت از استان و خدمت به نیازمندان با رویکرد جهادی می باشد.

ارسال نظرات