فرمانده انتظامی شهرستان فریمان خبر داد:

کشف ۱۵ تن روغن احتکار شده در فریمان

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان از کشف ۱۵ تن روغن احتکار شده به ارزش یک میلیارد ریال از انباری در سطح شهرستان فریمان خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۴۰۳
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵
سرهنگ جواد خرسند در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در تشریح این خبر گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری مقدار زیادی روغن نباتی در انباری در سطح شهر فریمان، مأموران کلانتری مرکزی این شهرستان پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از تحقیقات به عمل آمده و اطمینان از صحت موضوع، انبار موردنظر را شناسایی و به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و سازمان تعزیرات با هماهنگی مراجع قضائی به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران در بازرسی از این انبار مقدار ۱۵ تن روغن نباتی به ارزش یک میلیارد ریال را کشف کردند، اظهار داشت: در این زمینه یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به منظور سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان فریمان در پایان با تشکر از همکاری خوب مردم با نیروی انتظامی از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک در زمینه احتکار کالا موارد را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار