مصطفی برزگر
گزارشی از اردوهای جهادی درشهرستان ایوان؛
اردوهای جهادی روحیه انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند اردوهایی که با هدف رضایت خداوند، خودسازی دانش آموزان و دانشجویان و خدمت رسانی در سراسر کشور انجام می شود؛ بسیج در کنار سایر نهادهای انقلابی همواره در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مباحث مدیریت جهادی، روحیه انقلابی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل پیشگام بوده و در هر میدانی که کشور نیاز داشته باشد وارد می شود.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۹۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج؛اردوهای جهادی روحیه انقلابی در تحقق اقتصاد مقاومتی هستند اردوهایی  که با هدف رضایت خداوند، خودسازی دانش آموزان و دانشجویان و خدمت رسانی در سراسر کشور انجام می شود؛ بسیج در کنار سایر نهادهای انقلابی همواره در مسیر تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در مباحث مدیریت جهادی، روحیه انقلابی، اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل پیشگام بوده و در هر میدانی که کشور نیاز داشته باشد وارد می شود.

جهاد برای قرب الی الله  و نشاندن لبخند بر لبان خشکیده  پابرهنگان جامعه عزتی است که نصیب جوانان آتش به اختیار رهبری شده است

تاکید رهبر معظم انقلاب نسبت به توسعه و تداوم اردوهای جهادی در حالی است که این اردوها، مجموعه ای از فعالیت های خود جوش است که توسط دانشجویان، طلاب حوزه های علمیه، دانش آموزان،  دانشجویان و سایر جوانان داوطلب در مناطق محروم کشور برگزار می شود که هر کدام بنابر ظرفیت ها و توانایی های موجود، انواع خدمات از جمله انجام پروژه های عمرانی مورد نیاز منطقه، خدمات کشاورزی، پزشکی-درمانی، آموزشی- تحصیلی و ... را در کنار فعالیتهای فرهنگی ارائه می دهند.

بخش اعظم از هدف از برگزاری این اردوهای جهادی، بر پایه سازندگی استوار شده است که این سازندگی از خودسازی درونی افراد آغاز و به سازندگی در مناطق محروم خلاصه می شود.

جوانان غیور ایرانی سالها پیش از تمام هستی خود گذشتند و برای حفظ اسلام حماسه آفریدند و امروز نیز جهاد و پاسداری از انقلاب همچنان ادامه دارد و جوانان عاشورایی به تاسی از شهدای دفاع مقدس تمام همتشان را بکار گرفته و راهی مناطق محروم در دور افتاده ترین روستاها می شوند و جانانه هر آنچه دارند در طبق اخلاص نهاده و به محرومین خدمت رسانی می کنند.

سرهنگ۲پاسدارحجت اله قنبری"؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایوان ؛در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد:خودسازی و نزدیکی به خدا در اردوهای جهادی بیش از هر فضای دیگری قابل تحقق است و خداوند در قرآن وعده‌های الهی برای جهادگران داده ،جهادی که نه تنها به آبادانی، رشد فرهنگی و محرومیت زدایی از چهره نقاط محروم کشور می‌شود بلکه در آینده در امور اجرایی کشور به دست مدیرانی با روحیه جهادی و بسیجی سپرده می‌شود.

قنبری گفت: اردوهایی که از سال‌های گذشته جوانان انقلابی کشورمان به فرمان رهبر معظم انقلاب به شکوفایی رسیده و تبدیل به جبهه‌هایی از جبهه‌های انقلاب شده که در آن نمایان شدن اخلاص این جوانان، سازندگی نقاط محروم کشور و خودسازی را رقم می‌زند.

وی به برگزاری اردوی جهادی در شهرستان ایوان اشاره کرد و افزود : این اردو به همت بسیج سازندگی سپاه ناحیه ایوان با هدف ارائه خدمت به محرومان برگزار میشود.

قنبری ادامه داد: در این اردو ها بیش از۳۲ گروه جهادی از بسیجیان درقالب تیم های پزشکی،عمرانی و فعالیتهای فرهنگی ومذهبی  در راستای رفع محرومیت و کمک به قشر ضعیف جامعه برگزارمیشود.

وی تصریح کرد: امروز قدم گذاشتن در مسیر اردوهای جهادی و خدمت به محرومین جامعه همان تداوم راه نورانی شهداست.

جوانانی که با سازندگی به خودسازی می رسند + تصاویر

جوانانی که با سازندگی به خودسازی می رسند + تصاویر

جوانانی که با سازندگی به خودسازی می رسند + تصاویر

جوانانی که با سازندگی به خودسازی می رسند + تصاویر

ارسال نظرات