خبرهای داغ:
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر از نصب 80 عدد علائم اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در محور ملایر نهاوند خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۹۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

نصب 80 علائم ایمنی در محور ملایر - نهاوندجواد نگاهداری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به اقدامات انجام شده در محور ملایر نهاوند در پنج ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: اقدامات انجام شده به منظور ارتقاء ایمنی تردد در این محور انجام شده است.

وی با اشاره به روکش آسفالت به عرض  10.5متر و به طول 5.5 کیلومتر و خط کشی محور به طول 15 کیلومتر در این محور، یادآور شد: شانه سازی و تعدیل شیب شیروانی حد فاصل روستای کرتیل آباد تا توجغاز به طول 10 کیلومتر دو طرف و ترانشه‌برداری و تعریض پیچ به مقدار 4 هزار متر مکعب از دیگر اقدامات اجرایی این اداره در محور ملایر نهاوند است.

وی از نصب 80 عدد علائم اخطاری، انتظامی و اطلاعاتی در محور ملایر نهاوند خبر داد و ادامه داد: ایجاد شیار لرزانده در محور توجغاز، حسین آباد ناظم، تقاطع دهنو وگردنه آبدر به تعداد 18 نقطه و ایجاد سرعتکاه در محور توجغاز، حسین آباد ناظم و کرتیل آباد به تعداد چهار فقره از جمله فعالیت هایی است که به منظور ارتقاء ایمنی تردد در محور ملایر نهاوند اجرا شده است.

رئیس راهداری ملایر در ادامه، نصب چهار دستگاه چراغ چشمک زن در این محور و سهم بسزایی آن در ارتقای ایمنی را از دیگر اقدامات انجام شده در این محور برشمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات