شورای تامین با تدابیری از بروز مسائل ضد فرهنگی و امنیتی در رامسر جلوگیری کند/ با رقاصی و کشف حجاب های رسمی در کنسرت های رامسر، امنیتی برای خانواده نمی ماند

امام جمعه تنکابن گفت: آیا شورای تامین باید برای این گونه مسائل ضد فرهنگی امنیت ایجاد کند که اینچنین ارزش های ما لگدکوب شود و کسی در برابر اینها اظهار نظری نکند؟
کد خبر: ۹۰۵۵۳۴۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، ️حجت الاسلام و المسلمین پوراکبر امام‌جمعه تنکابن در یادواره شهدای جواهرده رامسر یا گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این منطقه گفت: شهدا عظمت زیادی را برای ایران اسلامی خلق کردند اما متاسفانه هنوز نتوانستیم آنچنان که شایسته است آن عظمت را برای مردم بازگو کنیم.

️وی ادامه داد: رزمندگان دلاور ما خرمشهری را از اشغال دشمن خارج کردند که به ظاهر در اشغال صدام بود اما در حقیقت در تصرف ده ها کشور بود و این امر در تاریخ بی نظیر است.

وی ادامه داد: برخی ها اکنون در حال تطهیر خاندان منفور و وطن فروش پهلوی هستند در حالی که رضا خان قلدور در سفر به ترکیه و در پیش آتاترک، بهترین و مهمترین نقطه ایران یعنی کوه آرارات که رودخانه های مختلف نیز از این کوه سرچشمه می گیرد را تحویل ترک ها داد.

سخنران این مراسم با بیان اینکه محمد رضا پهلوی نیز بحرین را که در مجلس ما دو نماینده نیز داشت از
وطن عزیز خارج کرد ادامه داد: پهلوی ها هیچ اراده ای از خود نداشتند و عملا خیلی از کارها مانند جدایی بحرین از ایران با دستور انگلیسی ها صورت گرفت.

حجت الاسلام پور اکبر با اشاره به اینکه امروز نیروهای جبهه مقاومت پس از شکست داعش در عراق و سوریه، در مرزهای رژیم صهیونیستی در حال ایجاد امنیت هستند اظهار داشت: اکنون اسراییل در دور خود در حال ایجاد دیوار است تا امنیتش را تامین کند اما حتی از درون خود یعنی نوار غزه نیز امنیت ندارد که همه این فتوحات به جهت داشتن اصلی به نام ولایت فقیه است.

️امام جمعه تنکابن در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بخشی از مشکلات اقتصادی امروز نتیجه جنگ روانی و تبلیغی دشمن است که با مدیریت مناسب قابل حل است ابراز داشت: یک مشکل مهم امروز نیز در کنار مباحث اقتصادی، موضوع فرهنگی است.

وی با ابراز تاسف از وضعیت نامناسب فرهنگی در برخی از مناطق و مراکز توریستی رامسر گفت: صحنه هایی که امروز بنده در منطقه رامسر دیدم جای تعجب داشت که آیا اینجا جزو خاک نظام جمهوری اسلامی ایران است؟

حجت الاسلام پوراکبر تصریح کرد: متاسفانه با دیدن حجم زیاد کشف حجاب و رقاصی در این منطقه انسان گمان می کند در رامسر خود مختاری اعلام شده است.

سخنران این مراسم ضمن نقد برپایی تعداد بالای کنسرت ها در سال جاری در رامسر افزود: برگزاری حجم زیاد کنسرت در شهرستان رامسر آیا مناسب با فرهنگ شهدا و اسلام و قرآن است؟

وی گفت: آیا شورای تامین باید برای این گونه مسائل ضد فرهنگی امنیت ایجاد کند که اینچنین ارزش های ما لگدکوب شود و کسی در برابر اینها اظهار نظری نکند؟

این استاد حوزه با بیان اینکه این همه مجالس که به اسم کنسرت در رامسر دارد برگزار می شود اگر حلال هم باشد زیاد است ابراز داشت: با رقاصی و کشف حجاب های رسمی در کنسرت های رامسر، امنیتی برای خانواده نمی ماند.

حجت الاسلام پور اکبر در پایان گفت: تعداد بالای طلاق در منطقه ما به دلیل رها کردن فرهنگ دینی است که این امر باعث نابسامانی فرهنگی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار