فرماندهی انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه امروز بزرگترین هدف دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است، گفت: باید با اصلاح ساختارهای سنتی روند خدمت‌رسانی به مردم را بهبود بخشید.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۳۸
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از یزد، سردار محمد رضا میرحیدری در صبحگاه نیروهای مسلح شهرستان میبد با اشاره به جنگ اقتصادی و فرهنگی همه جانبه دشمنان انقلاب جهت از بین بردن نظام اسلامی و محور مقاومت بیان داشت: تهاجمات اخیر دشمنان برعلیه ملت شریف ایران بخاطر سیلی محکمی است که آنها از فرزندان این انقلاب و جبهه مقاومت خورده اند و به دنبال این هستند که صفوف متحد جبهه مقاومت تزلزل و شکاف ایجاد کنند، اما حلاوت و شیرینی برکات انقلاب اسلامی برای مردم ما و سایر ملت ها این امید را می دهد که در مقابل همه مشکلات و توطئه های استکبار مقاومت و ایستادگی کرده و در رکاب ولایت زمینه ساز ظهور صاحب اصلی آن حصر ولی عصر (عج) باشند.

وی افزود: امروز امنیت بزرگترین نعمتی است که خدای متعال در مقابل ایمان، ایستادگی و از خود گذشتگی شهدای بزرگوار و ایثارگران به این ملت عطا کرده است. نیروهای مسلح در کنار هم و در رکاب ولایت باید برای اقتدار سطح امنیت و پایداری آنت محکمتر از گذشته و با دعای خیر مردم و خانواده معظم شهدا و جانبازان این امنیت را ارتقاء بخشند.

فرماندهی انتظامی استان یزد وحدت را مهمترین رکن بقای انقلاب دانست و گفت: این وحدت سبب می شود تا بتوانیم دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی را حفظ کنیم. در همین سخنرانی اخیر مقام معظم رهبری ایشان نیز بر حفظ وحدت، حمایت از دولت و دستگاههای اجرایی برای پیشبرد اهداف انقلاب و امام بزرگوار(ره) تاکید داشتند. این مسئله برای ما تکلیف ایجاد کرده تا با حمایت از مسئولین و دستگاه ها فضایی را ایجاد کرده تا آنها بتوانند با صداقت و روحیه خدمت گزاری برای مردم تلاش کنند. مردم مهمترین سرمایه انقلاب و مهمترین رکن و عامل ایجاد پیروزی این انقلاب هستند.

سردار میرحیدری ادامه داد: امروز باید کاری کرد تا انقلاب اسلامی بتواند در تما زوایا اهداف خود را محقق کرده و با شتاب بیشتر منویات رهبری را عملی سازد. در این راستا مهمترین وظیفه نیروی انتظامی حفظ ارزش هاست. امروز باید پلیس در تراز نظام مقدس جمهوری اسلامی و دانش محور باشد تا بتواند با دانش تخصصی خود با درایت و قدرت بیشتر با مجرمین و برهم زنندگان آرامش و امنیت مردم برخورد کند.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین هدف دشمنان ایجاد فاصله بین مردم و مسئولین است، ابراز داشت: باید با تقویت روحیه خدمتگزاری خودمان و خدمت بی منت برای مردم عزیز اجازه ندهیم دشمنان در صفوف متحد ملت رخنه کنند و باید با اصلاح ساختارهای سنتی ارائه خدمت امیدواری مردم به نظام اسلامی و حاکمیت را افزایش داد.

سردار میرحیدری در پایان تصریح داشت: استان یزد در مسیر اصلی بسیاری از اهداف اصلی دشمنان قرار دارد که در ارتباط با قاچاق انسان و انتقال اتباع بیگانه با این سن و سال و نگاه تکفیری که برخی از آنها دارند وظیفه سنگینی بر دوش ماست. در زمینه قاچاق کالا با توجه به اینکه دشمن به دنبال تزلزل در نظام اقتصادی است و همچنین تولید و توزیع و قاچاق مواد مخدر نیز بیش از پیش تلاش داشته و ایفای نقش کنیم.
ارسال نظرات