خبرهای داغ:
رئیس اداره تبلیغات اسلامی هندیجان از آمادگی آحادمردم هندیجان در برگزاری بیش از ۱۰۰مجالس عزاداری در بخش های مرکزی و چم خلف عیسی درمساجد ،حسینیه ها ، هیات های مذهبی، تکایا،پایگاههای مقاومت بسیج و امامزاده عبدالله (ع) همراه بانذورات و برپایی موکب ها،مجالس خانگی ،نصب بنرهاو بیرق های سیاه و تعزیه خوانی از اول ماه محرم تا پایان ماه صفر در سطح شهرستان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۵۳۱۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۷:۳۶

حجت الاسلام والمسلمین سید حسن ساداتی در شامگاه شنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در آستانه ماه محرم ماه اوج شکوه و جلال حماسه کربلا و عاشورا که حضرت سید الشهدا (ع)با تمام هستی خود در راه خدا فداکاری کرد قرار داریم ودر این ماه حق بر باطل پیروز می شود و چهره ظلم بر همگان آشکار می شود .

وی افزود:مردم سراسر کشور با شور و نوای یا حسین (ع)ایام ماه محرم را شروع می کنند و مجالس عزاداری را بهترین شکل ممکن همراه با معرفی قیام خونین عاشورا برپا می دارند و مردم هندیجان با تمام وجود خود به استقبال محرم رفته اند.

وی بابیان رعایت شئونات اسلامی در ایام محرم و صفر گفت:برپایی مراسمات سوگواری ها بایستی با حفظ رعایت شئونات اسلامی باشد و روحانیون مبلغ ،مداحان و خادمان و هیات های مذهبی با نظم خاص مجالس سید و سالار شهیدان را نسبت به قبل باشکوهتر برگزار نمایند ماهر چه داریم از برکات حماسه بزرگ عاشورا و کربلا است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها