خبرهای داغ:
معاون عمرانی استاندار همدان:

نهاوند در تمام صحنه‌های انقلاب نقش بسزایی داشته است

معاون عمرانی استاندار همدان با اشاره به لزوم همدلی در توسعه و آبادانی گفت: نهاوند از دیرباز در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش بسزایی داشته است.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۹۲
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۳:۱۳

نهاوند در تمام صحنه‌های انقلاب نقش بسزایی داشته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، محمود عراق در آیین افتتاحیه آبنمای موزیکال نهاوند با اشاره به پتانسیل‌های موجود در شهرستان نهاوند و همچنین ظرفیت شورای و شهرداری نهاوند، بیان داشت: خوشبختانه شوراها برای مردم و نظام از جایگاه والایی برخوردار هستند که این مهم محقق نمی‌شود مگر با فعالیت صادقانه این عزیزان است.

وی با اشاره به اینکه امروز همدلی خوبی در شهرستان نهاوند مشاهده می‌شود که توسعه را نیز به دنبال دارد، گفت: با حفظ عدالت باید به شهرهایی که در عرصه‌های عمرانی فعال‌تر هستند کمک بیشتری شود.

معاون عمرانی استاندار همدان در ادامه با اشاره به فرهنگ، تاریخ، ادب، و ظرفیت آب نهاوند، اظهار داشت: شهرستان نهاوند مستحق بهترین‌ها است؛ امیدواریم این مهم فتح بابی برای توسعه هرچه بیشتر این شهرستان باشد چراکه نهاوند از دیرباز در تمامی صحنه‌های انقلاب نقش بسزایی داشته است.

وی با اشاره به لزوم همدلی در توسعه و آبادانی گفت: یکی دیگر از مقوله‌هایی که می‌تواند در توسعه شهری مؤثر باشد پرداخت عوارض حداقلی است تا در کنار اعتبارات استانی به اعتباری برای آبادانی و ساخت چنین اماکنی منجر شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار