فرمانده حوزه مقاومت بسیج خدیجه کبری (س) کاکی گفت: مهم ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی، سازندگی است.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۸۵
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰

مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی سازندگی استبه گزارش خبرگزاری دشتی: اردوی جهادی تیم شهید عبدالرسول کرد به مدت هفت روز در زیارت ساحلی جهت سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی این منطقه به همت خواهران حوزه خدیجه کبری(س) شهر کاکی برگزار شد.

حلیمه بحرانی فرمانده حوزه خدیجه کبری س شهر کاکی مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی را، سازندگی دانست و گفت:آغاز این سازندگی، ساختن خود به عبارتی اولین هدف اردوی جهادی خود سازی است؛ همان‌طور که برترین جهاد‌ها جهاد اکبر در معرکه نفس است. وی افزود: یکی دیگر از اهداف جهادی نیز سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در منطقه محروم است که باید جهادگران از طریق تلاش مخلصانه برای سازندگی در آن منطقه در آن ابعاد، می کوشند که خود را ساخته و رضوان الهی را کسب کنند. حلیمه بحرانی اظهار داشت: این گروه جهادی مزین به نام شهید عبدالرسول کرد که یکی از شهدای شاخص شهر کاکی بوده مزین شده است و امیدواریم به یاری و مدد الهی بتوانیم این کار را به مقصد برسانیم.

مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی سازندگی است 

وی یکی از مشکلات عمده این اردوی جهادی را کم توجهی مسولین دانست و افزود: با توجه به اینکه ما هدفی همراستا با آنها داشتیم و تلاش ما رفع محرومیت زدایی از روستای بخش ساحلی بود اما در تامین سرویس هیچ یک از ارگانها و سازمانهای شهرستان به جز آموزش و پرورش شهر کاکی همکاری نکردند.

مهم‌ترین هدف برگزاری اردوهای جهادی سازندگی است

فرمانده حوزه مقاومت خواهران شهر کاکی تاکید کرد: اگر همه ما مسئولین در به اندازه توان و امکانات خود جهت محرومیت زدایی اقدام کرده بودیم در حال حاضر شاهد فقر فرهنگی و علمی و اجتماعی و اجتماعی افراد در جامعه نبودیم. وی گفت: این اردوی جهادی که متشکل از یک تیم 20 نفره از خواهران بسیجی و جهادگر بوده که هر روز درروستای لاور ساحلی مستقر و با سرویس علاقمندان به آموزش ها را از روستای گلستان و کبکان را به آن محل منتقل می کنند. حلیمه بحرانی خاطر نشان کرد: یک بخش از این اردو در ماه مبارک رمضان توسط5 نفر از خواهران بسیجی طلبه در این روستا به مدت 20 روز به آموزش قرآن و احکام و کلاسهای آموزشی پرداختند. وی عنوان کرد : در این اردوی جهادی آموزشهایی از جمله آموزش رو خوانی و تجوید و حفظ قرآن ، تصحیح نماز، احکام، مهدویت، بافتنی، خیاطی، فرشینه، نمدبافی، بدلیجات، سفره آرایی، تزیینی، ریاضی، مسابقات، نقاشی و طراحی...توسط مربیان توانمند آموزش داده شد. گفتنی است: فرمانده حوزه مقاومت خدیجه کبری س از تمامی خواهران بسیجی و اهالی روستا و فرمانده حوزه برادران روستای زیارت(آقای دشتی)و تمامی کسانی که ما را در اجرای این طرح یاری نمودند تشکر و قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها