خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی:

کشور به مدیران خلاق و توانمند نیاز دارد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: کشور به مدیران خلاق و توانمند نیاز دارد.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۷۴
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۱:۳۹

حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی اظهار کرد: کشور در برخی بخش‌ها نیاز به استفاده از مدیران جوان، خلاق و توانمند دارد تا بتوان مشکلات برخی حوزه‌ها را حل کرد یا کاهش داد کما اینکه در دوران جنگ میدان دادن به جوانان متعهد سبب تغییر در سرنوشت جنگ شد.

وی افزود: جوانان مؤمن، متعهد و توانمند ثروت تمام ناشدنی نیروی انسانی کشورمان هستند که باید به آنها اعتماد کرد و مسئولیت‌ها را به آنان سپرد و همه اینها نیاز به طرح رسانه‌ای و مطالبه گری دارند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: کشور به مدیران و نمایندگانی تلاشگر و خلاقی نیاز دارد که برخوردار از افکار و ایده‌های نو باشند تا بدون ترجیح دادن منافع شخصی و حزبی و باندی به فکر منافع ملی و مردمی باشند و بسترسازی چنین تغییراتی نیازمند اثرگذاری متعهدانه رسانه‌هاست.

منافع فردی نمایندگان مجلس بر منافع ملت اولویت نیابد

وی نمایندگان مردم در خانه ملت باید پرچم دارد مطالبه گری نیازهای مردم از دولت و مسئولین باشند تا وزارتخانه‌ها با وسواس و حساسیت بیشتری به ملت خدمت کنند اما متأسفانه برخی نمایندگان فقط به دور بعد نمایندگی خود فکر می‌کنند و تمام هم‌وغمشان کسب رأی مجدد است نه چیز دیگر بنابراین منافع فردی‌شان مانع مطالبه گری شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی با تأکید بر بی ثمر بودن موازی کاری‌های متعدد در حوزه فرهنگ گفت: دشمن سلسله برنامه‌های گسترده‌ای را در حوزه فرهنگ تدارک دیده و پیوسته عملیاتی می‌کند و در این میان تضعیف نظام دینی و بی اعتبار سازی نظام اسلامی بیش از هر چیز مورد توجه دشمن است کما اینکه جلوه‌هایی از این توطئه در برخی آثار عرضه شده در نمایشگاه کتاب تهران رخ عیان کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات