خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نزدیکی ماه محرم الحرام، گفت: مهمترین درس واقعه عاشورا ظلم ستیزی و مبارزه با ستمکاران است.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۶۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از اشکذر، خطیب نماز جمعه اشکذر در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به نزدیکی ماه محرم الحرام، گفت: مهمترین درس واقعه عاشورا ظلم ستیزی و مبارزه با ستمکاران است.
“حجت الاسلام والمسلمین محمد رضا طالبیان” با تاکید به نامگذاری هفته اول ماه محرم به نام امر به معروف و نهی از منکر، افزود: در بیشتر روایت و احادیث حضرت حسین (ع) را به عنوان عامر به معروف و ناهی از منکر معرفی کرده اند و هر کسی که میگوید مولا و مقتدای او حضرت سیدالشهدا (ع) باید به سیره آن امام همام (ع) عمل کنند.
وی امر به معروف و نهی از منکر را یک وظیفه مهم شیعیان دانست و تصریح کرد: در جامعه اسلامی نباید امر به معروف و نهی از منکر ترک شود.
امام جمعه اشکذر به دیدار اخیر مقام معظم رهبری با اعضای مجلس خبرگان اشاره کرد و افزود: رهبر انقلاب اسلامی در این دیدار بر انسجام دولت و مردم تاکید داشتند و فرمودند” دولتمردان باید بدانند هیچ پیروزی بدون همراهی مردم امکان پذیر نیست”.
وی گفت: رهبری در ادامه این دیدار جنگ اقتصادی را سخت‌تر از جنگ جنگ نظامی و جنگ روانی را سخت‌تر از جنگ اقصادی دانستند.
طالبیان تصریح کرد: بعضی از افراد میگویند چرا رهبری وارد قضایا اخیر کشور نمی‌شود که در پاسخ باید گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی بر این نظر هستند که نباید در کشور کار موازی کاری صورت گیرد و هر کس باید کار خود را به نحو احسن انجام دهند.
ارسال نظرات