خبرهای داغ:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 گفت: این رزمایش بزرگ رزمایش اقتدار و امنیت است، برای دفاع از قرآن، فرهنگ عاشورایی، دین الهی و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی است.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۶۰
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۲۰:۲۰

رزمایش سپاهیان محمد رسول الله(ص)2 رزمایش اقتدار و امنیت استبه گزارش خبرگزاری بسیج از فامنین، حمیدرضا حاجی بابایی در جمع بسیجیان در رزمایش اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) 2 اظهار داشت: اقتدار امنیت می‌آورد و امنیت ضامن اقتصاد است.

وی با بیان اینکه ریشه اقتصاد نیز در امنیت است چراکه کشوری که اقتدار نداشته باشد امنیت و اقتصاد مطلوبی نخواهد داشت، گفت: حضور بسیج در صحنه‌ها در کنار دیگر نیروهای مسلح باعث اقتدار ایران می‌شود و دشمنان را ناامید می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برهه‌های مختلف تاریخی در ایران افزود: مردم ایران با هر سلیقه و تفکری در برهه‌های حساس و تاریخی یکپارچه پای انقلاب و نظام و دین خود هستند و از آن دفاع جانانه‌ای می‌کنند.

وی با اشاره به اثرات انقلاب و حضور بسیجیان در جبهه‌ها گفت: انقلاب اثرات مختلفی بر کشور و مردم گذاشته است به طوری که در زمان جنگ اگر فردی شهید می‌شد و پیکرش به شهر و دیار خود باز می گشت، صدها جوان جایگزین این جوان در جبهه‌ها می‌شدند که این از اثرات انقلاب اسلامی است.

حاجی بابایی ابراز داشت: جوانان امروزه نیز طبق فرموده رهبر معظم انقلاب اگر از جوانان زمان انقلاب بیشتر نباشند، کمتر نیستند و امید بسیاری بر این جوانان می‌رود.

وی با اشاره به برگزاری رزمایش اقتدار سپاهیان محمد رسو ل الله(ص)2 در کشور گفت: این حرکت یک حرکت حسینی،عاشورایی و غیرتی  است که بسیاری از موارد از قبیل اقتصاد و سیاست و امنیت ما را تأمین می‌کند.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این رزمایش بزرگ رزمایش اقتدار و امنیت است، برای دفاع از قرآن، فرهنگ عاشورایی، دین الهی و دفاع از تمامیت ارضی ایران اسلامی است.

وی تصریح کرد: این گونه رزمایش‌ها در عرصه‌های مختلف باعث عقب‌نشینی و کور شدن چشم طمع دشمنان خارجی می‌شود و در درون نیز اقتدار به نظام و کشور می‌دهد که با خاطیان و دشمنان داخلی برخورد جدی شود و به آنان فهمانده شود که در جایگاه و مناصب خود باقی نخواهند ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات