مسئول بسیج سازندگی سپاه آذربایجان شرقی از اجرای رزمایش محمد رسول الله در قالب خدمات فرهنگی و عمرانی در مناطق حاشیه نشین استان از نهم تا 29 شهریور از جمله 9 منطقه کلان شهر تبریز خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۲۱۲
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۰:۰۹

جعفر رزمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: این خدمات  در محلات حاشیه در قالب خدمات پزشکی، دندانپزشکی، عمرانی، مشاوره‌ای، آموزشی، دینی و... ارائه می‌شود.

وی با بیان اینکه بروز برخی از آسیب‌های اجتماعی در کشورحاشیه شهرهاست، اظهارداشت: بر همین اساس بخشی مهم رزمایش رسول الله در قالب خدماتی و عمرانی برای این مناطق برنامه ریزی شده و اجرا می شود.

رزمی با اشاره به اینکه پیام این رزمایش راه حل مسائل در سایه کار جهادی است و در درون کشور باید پیگیری شود، اظهارداشت: باید بدون توجه به عملیات روانی دشمن در کنار هم، همه جریان‌ها دست به دست هم دهیم و مشکلات را حل کنیم، چراکه هیچ بن بستی برای کشور وجود ندارد و همه این مشکلات راه حل دارد.

وی مأموریت اصلی بسیج سازندگی را راه اندازی حرکت‌های جهادی  عنوان و بیان کرد: تلاش داریم با بستر سازی، عرصه یابی، سازماندهی بسیجیان و آحاد مردم و اعزام به اجرای پروژه‌های جهادی، بخشی از مشکلات مردم را حل کنیم.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها