خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: وضعیت امروز جمهوری اسلامی در دنیا بسیار ممتاز است به طوری که در شرایطی کسی نمی‌توانست به رژیم صهیونیستی حرفی بزند اما امروز رزمندگان کشور در کنار مرزهای صهیونیستی گلویش را می‌فشارند و خفه می‌کنند.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۵۵
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳

امروز رزمندگان ایران در کنار مرزهای صهیونیستی گلوی اسرائیل را می‌فشارند/ حواسمان باشد در زمین دشمن بازی نکنیمبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مهدی فرجی امروز در رزمایش بزرگ اقتدار عاشورایی سپاهیان محمد رسول الله(ص) شهرستان همدان با بیان اینکه بسیجیان نور چشمان ولایت هستند ضمن تشکر از حضور بسیجیان در رزمایش اظهار داشت: با برگزاری رزمایش یک بار دیگر خاطرات سال‌های دفاع مقدس و به ویژه سال‌هایی که احساس شد دشمن فشار خود را در تمام عرصه‌ها زیاد کرده تداعی شد.

وی با بیان اینکه در دوران جنگ سپاهیان با حضور در صحنه نقش خود را به خوبی ایفا کردند، گفت: با توجه به شرایطی که دشمن دنبال می‌کند مجدد سپاهیان محمد(ص) وارد صحنه می شوند تا بار دیگر نقش خود را ایفا و دشمن را در هم شکنند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اهدف برگزاری رزمایش در ایجاد امید در جامعه و یأس و ناامیدی در دل دشمن عنوان کرد: فراموش نکرده‌ایم سال های 64 ،65 و 66 که دشمن در تمام عرصه‌ها به شدت نفوذ کرد و وارد شد و اولین گروهی که وارد صحنه شد و اقداماتی انجام داد شبیه رزمایش امروز بود.

وی با بیان اینکه با تجمع سپاهیان محمد رسول الله(ص) در دوران جنگ در شهرستان، استان و نهایتاً در پایتخت حساب استکبار بهم خورد و معادلات آنها غلط از آب درآمد، گفت: بسیجیان فرزندان رهبر و ولایت و انسان‌های با بصیرت و ولایت‌مدار هستند که به موقع در شرایطی که نیاز باشد حضور یافته و وارد صحنه می‌شوند.

سردار فرجی با بیان اینکه برخی‌ها در کشور دم از عدم ضرورت برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) در این شرایط می‌زدند، تاکید کرد : برخی این چنین ادعا می‌کردند که برگزاری رزمایش برای کشور ایجاد هزینه می‌کند و ضرورتی برای برگزاری آن نیست در صورتی که دشمن با تمام توان و امکانات پای کار آمده و با هزینه‌های کلان در صدد ضربه زدن به نظام هستند.

وی با اشاره به اینکه امروز نیاز است بسیجیان دلسوز نظام وارد صحنه شوند با اشاره به اثربخشی حضور نیروهای مردمی در خنثی‌سازی توطئه های دشمنان گفت: رزمایش امروز با کمترین هزینه برگزار شده به طوری که هزینه‌ای که برای رزمایش صرف شده قابل ملاحظه نیست و تمام بسیجیان حاضر در رزمایش هزینه‌ها را خود پرداخت کرده‌اند.

* دشمن به دنبال این است که وضعیت جمهوری اسلامی ایران را امنیتی جلوه دهد

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تشریح راهبردهای امروز آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: آمریکا با این راهبرد که ایران نباید هسته‌ای داشته باشد، نباید قدرت منطقه‌ای را به دست بگیرد و اینکه در خاورمیانه تاثیرگذار نباشد، از حماس و حزب الله حمایت نکند، موشک نداشته باشد و با ایجاد جنگ قومی و مذهبی با تشکیل داعش در کشور و اعمال تحریم‌ها به دنبال این است تا به ظن خود ایران را تصرف کند.

وی با تاکید بر اینکه ایجاد یأس و ناامیدی، بی ثباتی و ناامنی، اغتشاش، ترور، تخریب و انفجار از دیگر راهبردهای آمریکا در صدد تصرف جمهوری اسلامی ایران است، یادآور شد: دشمن به دنبال این است که احساس امنیت را از ایران بگیرد.

سردار فرجی ابراز داشت: احساس امنیت از خود امنیت بالاتر است، اگر در گوشه‌ای از کشور انفجاری رخ دهد این ایجاد ناامنی است که دشمن به دنبال آن است.

وی با بیان اینکه آمریکا امروز از راهکارهای ترکیبی به دشمنی با جمهوری اسلامی پرداخته است، گفت: از سال 57 دشمن به صورت موردی علیه جمهوری اسلامی دشمنی می‌کرد اما امروز از راهکارهای ترکیبی استفاده می‌کند و دشمنی‌ها را در مسائل امنیتی، اطلاعاتی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فضای مجازی هم زمان انجام می‌دهد.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان ابراز داشت: امروز دشمن به دنبال این است که وضعیت جمهوری اسلامی ایران را امنیتی جلوه دهد.

وی افزود: با حضور بسیجیان و مسئولین با بصیرت و در رأس آن رهبر معظم جمهوری اسلامی که بسیار خوب هدایت و زودتر و جلوتر از همه اهداف دشمن را شناسایی و بررسی می‌کند توطئه‌های دشمنان نقش بر آب می‌شود.

* رزمندگان ایران 10 پایگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در کمتر از یک ساعت منهدم می‌کنند

سردار فرجی با اشاره به شرایط امروز جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: وضعیت امروز جمهوری اسلامی در دنیا بسیار ممتاز است به طوری که در شرایطی کسی نمی‌توانست به رژیم صهیونیستی حرفی بزند اما امروز رزمندگان کشور در کنار مرزهای صهیونیستی گلویش را می‌فشارند و خفه می‌کنند.

وی در همین خصوص اضافه کرد: امروز رزمندگان جمهوری اسلامی ایران 10 پایگاه اطلاعاتی رژیم صهیونیستی را در کمتر از یک ساعت منهدم می‌کنند .

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تاکید بر اینکه مرزهای انقلاب بسیار جلوتر از مرزهای جغرافیایی رفته و این سربلندی برای کشور است، افزود: مرزهای جمهوری اسلامی توسعه یافته و به همین دلیل دشمن می‌خواهد این سربلندی و ممتاز بودن را از کشور ایران بگیرد.

وی با بیان اینکه در شرایطی اسرائیل به دنبال نیل تا فرات بوده و امروز دیوار 5 متری دور خود کشیده است، خاطرنشان کرد: اسرائیلی که برای ارتش سوریه ارزشی قائل نبود امروز به این رضایت می‌دهد که نیروهای مقاومت از مرزها عقب رفته و ارتش سوریه جایگزین شود.

سردار فرجی  تاکید کرد: حواسمان باشد با توجه به مسائلی که در سطح جامعه مطرح می‌کنند، ما را در زمین دشمن بازی ندهند.

وی با اشاره به مسائلی ارزی و اقتصادی کشور با بیان اینکه نباید مشکلات اقتصادی ما را از اهداف و آرمان‌های انقلاب دور کند، یادآور شد: قرار نیست تمام عزت و اقتدار نظام را در حد یک خیابان تهران که در آن ارز به فروش می‌رسد پایین بیاوریم، حواسمان باشد به‌گونه‌ای پیش نرویم و حرکت نکنیم که بازی در زمین دشمن باشد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات