خبرهای داغ:

سپاه را بزنید البته با ساتور نیوز!!

صبح از خواب غفلت بیدار شدند و دیدند که وعده ها سرخرمن رسیده و باید جوابی داشته باشند لذا دستور داده شد که یواش نیوز آرام وارد میدان شود و یواشکی بگه سپاه همه جا را خورد و همه چیز را برد واکنشی از کسی پیدا نشد، کم کم فکر کردند خبریست شهر شلوغ است وزغ نیوز هم آمد، بازی ها جالب شد جمع نیوز و فیوز به هم رسیدند چه داستانی شد..!
کد خبر: ۹۰۵۵۱۱۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۶

خبرگزاری بسیج در قزوین: صبح از خواب غفلت بیدار شدند و دیدند که وعده ها سرخرمن رسیده و باید جوابی داشته باشند لذا دستور داده شد که یواش نیوز آرام وارد میدان شود و یواشکی بگه سپاه همه جا را خورد و همه چیز را برد واکنشی از کسی پیدا نشد، کم کم فکر کردند خبریست شهر شلوغ است وزغ نیوز هم آمد، بازی ها جالب شد جمع نیوز و فیوز به هم رسیدند چه داستانی شد..!

یواش نیوز،مجنون نیوز، بابا نیوز، حسن ویکی لیک، آقا ویکی لیک، داداش نیوز، بادمجان نیوز، سلطان ویکی لیک، خانم بس نیوز و قزبس فیوز همه با هم به میدان آمدند.
از بیس و نیشن، پی پر،فرام یو اس ای یا از نوکلیر اگریمنت ببخشی صحبت می کردند که متوجه نشدم !
گفتم داستان چیست! گفتند که سپاه باید از سوریه عقب بنشیند خود داداشمون گفته با دوتا لبخند حل میشه این مشکل!
اجازه بدید با کربلایی البغدادی صحبت کنیم تا مقهور منطق ما شود، سپاه تفنگ به دست گرفتند خوب معلوم است که همه ازش حساب می برند.
یکی پا برهنه دوید گفتم جه خبر است، گفت فامیل سید ۲۲میلیارد دلار پول بی زبان را ریخته تو بازار برو دلار بخر که تا ۲۵هزار تومان پرواز می کند، گفتم پس تکلیف دولت چی میشه گفت بابا گردن سپاه می اندازیم مردم هم که حال ندارند تحلیل کنند کاسبی را بچسب.
رو دیوار خانه یک پرنده نشسته بود که نامه ای به پایش بسته بود او را گرفتم باز کردم دیدم نوشته قمری نیوزم نیروگاه رفته الان بدون فیوزم!
برق قد میشه تقصیر سپاهه، آب جیره بندیه تقصیر سپاهه، اصلا جنگ جهانی اول و دوم تقصیر سپاهه، یا کشتار استالینگراد هم کار سپاهه، اصلا آمریکا را سپاه به وجود آورده تا آلت دست رفورمیست ها باشد و برای سرگرمی شلوار نیوز را هم مدتی برپا کرده است.
سپاه نگذاشت که داعش وارد مجلس شود وگرنه تعداد ۱۳۴شهید اصلاح طلب پس از ۴۰ سال تقدیم انقلاب کرده بودیم.
سپاه را باید بزنیم اونم با ساتور نیوز با فیوز یا بی فیوز!
سیل و زلزله آمد صدای شیون نیوز بلند شد و چندتا بیانیه دادند و تمام شد و سپاه رفت که هنوز هم دارد می سازد و درپناه مردم است اما خبری از پفک نیوز ها نیست!
این قصه سر دراز دارد، این پروانه قهرمان که کارشناس جام جهانی بود و برای افزایش انسجام فوتبالیست ها رفته بود به ورزشگاه روسیه حالا برای خودش یک پا فرمانده شده و میخواهد سپاه برگردد پادگان! گفتم چه شجاعتی دارد اما اگر سپاه برگردد پادگان، اونوقت وکیل برای حفظ امنیت همه را بیمه می کند، حالا پروانه نیوز و غلام نیوز هم وارد شدند.
اگر فردا ترامپ سکته کرد مطمئن باشید کار سپاه بوده، اگر بابا بزرگ لویی چهاردم کلیه درد بگیرد باز هم کار سپاه است، یا راه دور نرویم اگر آسمان خشکید و قناتی پاشید کار سپاه است.
خلاصه این سپاه چه قدرتی دارد که آمریکا و ۵قدرت حریفش نمی شوند حالا عده ای با غارغار کردن می خواهند نابودش کنند.

1002/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها