فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان با تشریح جزئیات انهدام تیم ۶ نفره پژاک در کامیاران گفت: در این درگیری ۶ پژاکی کشته شدند و تعقیب گروهک‌های ضد انقلاب همچنان به‌صورت مداوم ادامه دارد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۱۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمد حسین رجبی در تشریح جزییات این حادثه که با خبرگزاری تسنیم گفتگو کرده، گفت؛ یک تیم از اعضای گروهک پژاک که در شامگاه بیست و نهم تیرماه سال‌جاری به پایگاه "دری" واقع در منطقه مریوان استان کردستان حمله کرده بود، عصر جمعه شانزدهم شهریور، در یک عملیات پیچیده و دقیق اطلاعاتی، در کمین رزمندگان بیت‌المقدس استان کردستان در منطقه عمومی کامیاران گرفتار و منهدم شد.

وی افزود: در جریان این درگیری توسط نیرو‌های سپاه کردستان ۶ تروریست به هلاکت رسیدند، تعدادی نیز مجروح و متواری شدند و از این تیم مسلح "سلاح، مهمات و تجهیزات ارتباطی" ضبط شده است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان درباره چگونگی رصدکردن تحرکات گروه‌های تروریستی که برای انجام اقدامات تروریستی در کردستان برنامه‌ریزی کرده بودند، تصریح کرد: نیرو‌های سپاه کردستان در تعقیب این تیم تروریستی بودند، آن‌ها را پیدا کردیم و این کار را همچنان ادامه می‌دهیم.


سردار رجبی افزود: عملیات نیرو‌های سپاه کردستان به نام "حیدر کرار" است و تعقیب تروریست‌ها نیز همچنان به‌صورت مداوم ادامه خواهد داشت.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان خاطرنشان کرد: حامیان امنیت و آسایش در مرز‌های کشور با اشراف اطلاعاتی و آمادگی‌های همه‌جانبه، اجازه عرض اندام به گروهک‌های ضدانقلاب و حامیان آنان را نداده و هرگونه تعرض و شیطنت را سخت پاسخ خواهند داد.

انتهای پیام/۷۷۲۷
ارسال نظرات