فرمانده انتظامي استان زنجان:
فرمانده انتظامي استان از كشف هزارو 560 قطعه پروفيل آهن ، يك ميليون و130 هزار نخ ، تنباکو جعبه اي و13 هزارو 500 بطري انواع آب معدني احتكار شده به ارزش بيش از 10 ميليارد ريال خبر داد.
کد خبر: ۹۰۵۵۱۰۹
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۷

 به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان به نقل از خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار علي آزادي با تاکید بر برخورد جدی پلیس با سودجويان و اخلالگران اقتصادي، اظهارداشت: کارآگاهان پلیس مبارزه با جرايم اقتصادي استان زنجان از نگهداري و احتكار انواع تنباكو و آب معدني مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

این مقام ارشد انتظامی افزود: پس از كسب مجوز قضائي و با حضور نمايندگان پليس آگاهي، تعزيرات حكومتي و اداره صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از 3 انبار،یک هزار و560 قطعه پروفيل آهن، يك ميليون و130 هزار نخ تنباکو جعبه اي و13 هزار و 500 بطري انواع آب معدني كشف و توقيف شد.

وي با بيان اينكه کارشناسان ارزش محموله هاي احتكار شده را 10 ميليارد و 100 ميليون ريال برآورد کردند، گفت: در اين رابطه 3 متهم دستگير و با تشكيل پرونده تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي استان زنجان در پايان گفت: شهروندان مي توانند اخبار و اطلاعات خود پيرامون اين موضوع را از طريق تلفن 110 به پليس اطلاع دهند.

 

ارسال نظرات