فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان در رزمایش سراسر اقتدار عاشورایی بسیج:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان با اشاره به لزوم تلاش برای رفع مشکلات مردم گفت: کار جهادی، داشتن روحیه انقلابی و تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۸۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردکان، سرهنگ دوم پاسدار علی دهقانی در مراسم بدرقه گروه‌های جهادی گفت: رزمایش سراسر اقتدار عاشورایی بسیج سپاهیان محمد رسول‌الله (ص) با شعار وحدت، ایستادگی و پیشرفت در اردکان برگزار می‌شود.
وی افزود: این رزمایش باهدف حفظ انسجام و اقتدار بسیجیان، خدمت‌رسانی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها با حضور گردان‌های بیت‌المقدس اولویت اول آغازشده است و برنامه‌های مختلف فرهنگی، عقیدتی، بصیرتی و تاکتیکی در آن اجرا می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اردکان اظهار داشت: در بخش دیگری از این رزمایش جمعی از بسیجیان در قالب گروه‌های جهادی برای خدمت‌رسانی به مردم در مناطق محروم اعزام می‌شوند. اولویت کار گروه‌های جهادی درزمینهٔ خدمات اجتماعی است.
وی تصریح کرد: اگر فرهنگ و روحیه کار جهادی در بین آحاد جامعه و مسئولین نهادینه شود مشکلات جامعه حل خواهد شد. کار جهادی، داشتن روحیه انقلابی، روحیه بسیجی و تفکر بسیجی کلید حل مشکلات کشور است.
دهقانی در پایان گفت: شهدای ما برای مردم کار جهادی کردند و ما باید در کار‌ها با شهدا انس بگیریم و بامطالعه زندگی‌نامه و وصیت‌نامه شهدا برای مردم کارکنیم.
ارسال نظرات