خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش پیوند های آسمانی و در جمع تعدادی از سادات مزدوج، با بیان اینکه عشق ورزی زوجین به همدیگر پایه های یک زندگی موفق را محکم تر میکند گفت : بیان عشق به همسر در رفتار و کردار کانون خانواده را گرم می کند و به قدری حائز اهمیت است که اجر و مزد آن را برابر اعتکاف مسجد رسول الله در مدینه عنوان کرده اند.
کد خبر: ۹۰۵۵۰۲۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان،  حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم افزود: تشکیل خانواده موفق در جامعه تربیت نسلی را فراهم می آورد که آینده کشور در دست آنهاست و به همان میزان که فرزندی صالح از خانواده ای بیرون بیاید جامعه ای سالم خواهیم داشت.
وی شهدای مدافع حرم و دیگر شهدای این آب و خاک را حاصل تربیت صالح در خانواده ایرانی و اسلامی دانست و گفت:فرزندان پاکباخته ایران عزیز از دامن مادرانی پاک طینت و سفره حلال پدران دست و دل پاک به جبهه های نبرد اعزام شدند و در دفاع از ناموس و وطن جان عزیزشان را فدا کردند.
حجت الاسلام آل هاشم با تاکید بر توجه به امور خانه و خانواده از سوی پدران و مادران شاغل تصریح کرد: توجه به امر تربیت آسیب های اجتماعی را کاهش و امید و نشاط اجتماعی را افزایش میدهد.
امام جمعه تبریز در بخش دیگری از سخنان خود روحانیت را نماد دین اسلام برشمرد و از آنها خواست در رفتار اجتماعی و خانوادگی الگو مردم باشید.

@ale_hashem

ارسال نظرات