مسئول گروه جهادی شهید مهدوی حاضر در رزمایش محمد رسول الله در گفت و گو با «بسیج» مطرح کرد
جمالی گفت: از لحاظ فرهنگی نیز تهیه جهیزیه و ترویج فرهنگ ازدواج با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط این گروه انجام شد.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۱۰
|
۱۸ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۵
امین جمالی مسئول گروه جهادی شهید مهدوی در گفت و گو با خبرنگار فرهنگ و جامعه خبرگزاری بسیج، در راستای فعالیت‌های این گروه جهادی در رزمایش بزرگ محمد رسول الله بسیج عنوان کرد: این گروه در روستای چاه پیر از حواشی شهرستان تنگستان مشغول به فعالیت است.

وی در زمینه اقدامات عمرانی صورت گرفته، گفت: ساخت سرویس بهداشتی برای خانواده ایتام، احداث منزل محرومین برای یک خانواده بی سرپرست انجام پذیرفته است.

جمالی اظهار داشت: با توجه به فقیر بودن مردم روستا، کلاس‌های زبان، دفاع شخصی و طب سنتی به منظور معرفی بیماران دیابتی به پزشک سنتی برگزار شده است.

وی تصریح کرد: از لحاظ فرهنگی نیز تهیه جهیزیه و ترویج فرهنگ ازدواج با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) توسط این گروه انجام شد.

جمالی بیان کرد: با توجه به فقر معیشتی، مشکلات بهداشتی و درمانی فراوان، ویزیت رایگان توسط پزشکان عمومی در این منطقه انجام می‌گیرد.

وی درپایان گفت: این منطقه به دلیل کشاورزی و کشت سبزی جات ظرفیت خوبی برای اشتغال و تولید دارد، اما وجود دلالان سود آن‌ها را کم کرده واز طرفی نیز نیاز به صنایع تبدیلی و بسته بندی سبزیجات برای نگهداری طولانی مدت به دلیل دور بودن این روستا به شهر مبرم است.
ارسال نظرات