خبرهای داغ:

آغاز به کار چهارمین دوره مسابقات رباتیک شیراز اپن ۲۰۱۸

چهارمین دوره مسابقات رباتیک شیراز اپن ۲۰۱۸، یادواره شهید طهرانی مقدم در شیراز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۹۰۵۴۹۰۳
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳
آغاز به کار چهارمین دوره مسابقات رباتیک شیراز اپن ۲۰۱۸ 
  

به گزارش  سرویس خبری بسیح علمی از فارس، روز چهارشنبه چهاردهم شهریورماه مسابقات شیراز اپن 2018، یادواره شهید طهرانی مقدم در دانشکده فنی باهنر شیراز آغاز به کار کرد.

سجاد توکل، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس در مراسم افتتاحیه ضمن تقدیر از حضور پرشور شرکت کنندگان از استان های مختلف در این مسابقات گفت: بسیار خوشحالیم که به یاری خدا و حمایت نخبگان عزیز توانسته ایم در چهارمین دوره مسابقات رباتیک کشوری شیراز اپن درخدمت شما باشیم.

وی در ادامه ضمن خوش آمدگویی به حضار و شرکت کنندگان در این مسابقات بیان داشت: کمیته برگزاری شیرازاپن تمامی تلاش خود را جهت رفاه بیشتر و ایجاد محیطی مناسب تر و برگزاری هر چه با شکوه تر مسابقات برای شرکت کنندگان و نخبگان عزیز به کار خواهد گرفت

در ادامه مراسم افتتاحیه مهندس مرتضی نوح پیشه، دبیر برگزاری چهارمین دوره مسابقات شیراز اپن در تشریح این مسابقات عنوان کرد: 343 نفر در قالب 182 تیم از هفده استان کشور از تاریخ 14 الی 16 شهریور ماه در دانشکده فنی مهندسی باهنر شیراز به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.

وی با بیان اینکه این دوره از مسابقات در دو قسمت لیگ و بخش داوری برگزار می شود، اظهار داشت: شیراز اپن2018 در قسمت لیگ شامل مسابقات  آتش نشان، رالی، نجات پلاسکو، فوتبال 2 بعدی، جنگجو در سه وزن سه، پنج و پانزده کیلوگرم، ربات شهری، دنیای نور و فوتبالیست می شود که در این مدت با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

نوح پیشه اضافه کرد: در بخش داوری که شامل اختراعات و ابتکارات می شود، داوران برجسته  استانی و کشوری حضور دارند و به داروی طرح ها، اختراعات و ابتکارات خواهند پرداخت.

وی پیرامون جوایز و هدایای تیم های برتر گفت: به سه تیم برتر حاضر در هر لیگ جوایز نفیسی به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

گفتنی است که مراسم اختتامیه چهارمین دوره مسابقات شیراز اپن، یادواره شهید طهرانی مقدم روز جمعه، شانزدهم شهریور ماه در دانشکده فنی مهندسی باهنر شیراز برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات