خبرهای داغ:
رئیس ستاد هفته دفاع مقدس هندیجان از تشکیل کمیته ها و اعلام بیش از ۴۰برنامه متنوع هفته دفاع مقدس با همکاری تمام دستگاههای اجرایی ،بسیجیان و تمام اقشار همراه با برپایی صبحگاه مشترک نیروهای نظامی،انتظامی ،سپاه وبسیج و رژه حماسی و با اقتدار خودرویی در سطح شهرستان هندیجان خبرداد.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۸۴
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۶

کورش مودت در جلسه ستاد هماهنگی هفته دفاع مقدس هندیجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:بسیج وسپاه جزعی از پیکرهای نظام مقدس جمهوری اسلامی تحت فرماندهی کل قوا مقام معظم رهبری در کنار سایر نیروهاهست و وجود دلیرمردان بسیجی در تمام برنامه ها موجب دلگرمی و امید بخشی به جامعه است.

وی افزود :در هفته دفاع مقدس وظایف کمیته ها ابلاغ شده که هر کدام طبق برنامه وباهماهنگی بایستی کارهای محوله شده را به بهترین شکل ممکن اجرا نماید و حضور خانواده های معظم شهدا و پیشکسوتان بسیجی و بازنشستگان سپاه بر توانمندی اجرای برنامه ها افزوده خواهد شد.

وی بابیان ارج گذاشتن به مقام بالای شهدا و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس گفت :شهدا در راه اسلام و قرآن از تمام هستی خود گذشتن تا ایران اسلامی سربلند و با عزت بماند و ماها نباید فراموش کنیم رشادت های شهدا را و باید افتخار کنیم .

مودت رئیس ستاد هفته دفاع مقدس عنوان کرد: باید قدرشناس شهدا وصبر و استقامت خانواده های معظم شهدا ایثارگران باشیم و انشا الله با همدلی و اتحادبرنامه های هفته دفاع مقدس در ایام ماه محرم را هر چه باشکوهتر برگزار خواهیم نمود.

فرمانده ناحیه سپاه هندیجان سرهنگ پاسدار عبدالحسن بعنونی نژاد دراین جلسه هفته دفاع مقدس تاکید داشتند :دفاع مقدس مظهر حماسه،معنویت ،ایثار و استقامت بود که تمام مردم ایران با همبستگی از منافع ملی و ارزش های دینی و مذهبی که خط قرمز همه ماهااست دفاع و پشتیبانی نمودند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها