شرکت عمران پردیس:

به پیمانکاران زیاده‌خواه باج نمی‌دهیم

شرکت عمران پردیس با اعلام این‌که شرکت ترکیه‌ای کوزو به دلیل زیاده‌خواهی کارگاه سایت مسکن مهر ۳۵ هزار واحدی را تعطیل کرده تاکید کرد: در برابر هرگوه زیاده‌خواهی پیمانکاران می‌ایستیم.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۷۶
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۲

به گزارش  سرویس بسیج مهندسین عمران و معماری خبرگزاری بسیج، شرکت عمران پردیس در واکنش به انتشار خبر "سایت مسکن مهر کوزو پردیس تعطیل شد" اعلام کرد:‌

«شرکت عمرانی کوزو پارس از ابتدای سال 97 فعالیت خود را در پروژه 35 هزار واحدی مسکن مهر شهر جدید پردیس کاهش داده و بعضی از زیر فعالیت‌ها را متوقف کرده است. این شرکت از مدتی قبل در تفاهم‌نامه آماده‌سازی و محوطه‌سازی و ساخت، ادعاهایی برای افزایش قیمت مطرح نموده است.

هرچند ادعا در کارهای پیمانکاری، امری معمول است، لیکن تعطیلی کارگاه و به تعویق انداختن تعهدات پیمانکاران در قبال متقاضیان شریف به‌ویژه زمانی که پیمانکار از مردم، مطابق قرارداد حاکم طلبی ندارد، زیاده‌ خواهی و فاقد وجاهت قانونی است.

شرکت عمران به نمایندگی از متقاضیان در برابر هرگونه زیادخواهی خواهد ایستاد و با پیمانکاران خاطی مطابق مفاد شرایط عمومی پیمان و تفاهم‌نامه سه جانبه فی‌مابین و قراردادهای متبادله بین پیمانکار و متقاضیان خواهد ایستاد.»

 

ارسال نظرات