خبرهای داغ:
سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره)هندیجان گفت:در آستانه بازگشایی مدارس و باهدف کمک به ادامه تحصیل دانش آموزان نیازمند وترویج فرهنگ خداپسندانه انفاق و نیکوکاری به همین منظور جشن عاطفه ها با برپایی دو پایگاه جمع آوری کمک های مردمی درمیدان امام حسین (ع)و درب مسجد جامع هندیجان برگزار شدند.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۶۸
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۹

اسماعیل پور عبدالله در شامگاه جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد:در هندیجان حدود ۶۰۰نفر دانش آموز بی بضاعت و بی سرپرست تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره)و اقشار نیازمند آموزش و پرورش هندیجان وجود دارد که نیاز به کمک و همراهی افراد نیکوکار و خیر دارد و با برپایی پایگاه های جمع آوری مردمی در این باره اقداماتی خوبی در حال انجام است.

وی افزود :از افراد خیر درخواست می شود کمک های نقدی و غیر نقدی خود را برای تهیه وسایل مورد نیاز دانش آموزان مشارکت داشته تا انشا الله مشکلات این قشر محروم از جامعه حل شود تا این تعداد دانش آموز به راحتی مشغول به تحصیل شوند.

وی بابیان حمایت از تحصیل دانش آموزان بی بضاعت گفت:یاری رساندن به دانش آموزان محروم و نیازمند برای ادامه تحصیل یک وظیفه انسانی دوستی و خیرخواهانه است که در مسیر تعلیم و تربیت همه ماها بایستی کمک داشته باشیم و به نسل های جوان و آینده ساز کشور با مهربانی توجه و کمک رسان باشیم .

ارسال نظرات
پر بیننده ها