ابوالفضل ابوترابی عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران، گفت: وزارت راه و شهرسازی مکلف شده تا ۶ ماه آینده نقطه‌یابی برای انتقال پایتخت سیاسی را انجام دهد.
کد خبر: ۹۰۵۴۸۶۷
|
۱۷ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل ابوترابی عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آخرین جلسه این شورا، اظهار داشت: پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد که انتقال مرکز سیاسی و اداری از تهران چندان هزینه‌بر نیست.

بیشتر بخوانید:

آخرین وضعیت انتقال پایتخت سیاسی از تهران

وی با بیان اینکه در این جلسه به معاونت فناوری ریاست جمهوری و وزارت راه وشهرسازی ماموریت داده شد تا مطالعات تطبیقی که پیش از این انجام داده‌اند را به روز رسانی کنند، ادامه داد: قرار شد  ظرف شش ماه آینده کار کارشناسی درباره نقطه‌یابی پایتخت سیاسی و اداری به این شورا تحویل داده شود.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس با اعلام اینکه وزارت راه و شهرسازی نیز آیین‌نامه‌ای برای کل قانون به شورا ارائه کرده است، اضافه کرد:در این جلسه آیین‌نامه تدوین شده به اعضای شورا داده شد.

عضو ناظر مجلس در شورای ساماندهی مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران تصریح کرد:در جلسه مقرر شد تا در 6 ماه آینده نقطه‌یابی برای انتقال پایتخت از سوی وزارت راه و شهرسازی انجام شود.

ارسال نظرات